اینترنت خود را شخصی کنید

فاوانیوز : شاید شما هم یکی از افرادی باشید که تمام روز خارج از خانه هستید و برای تسهیل کارهایتان به اینترنت نیازمندید و این امکان وجود ندارد که به کافی‌نت و محلی برای خدمات اینترنتی بروید.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از ایسنا ، اینترنت شخصی با مودم جیبی که چندی است معرفی و عرضه شده است،‌ می‌تواند در حال حاضر به‌عنوان تنها راهکار برای آن دسته از افرادی باشد که در طی روز، در خارج از منزل و یا محیط کار، خیابان، پارک، بانک و اماکن عمومی و … به اینترنت نیاز دارند.

در این میان شرکت‌های ارائه دهنده اینترنت پرسرعت برای تسهیل در ارائه اینترنت خود به سمت ارائه اینترنت بی‌سیم و پس از آن استفاده از اینترنت شخصی با مودم جیبی پرداختند.

اما مبین‌نت در کنار ایرانسل به عنوان ارائه‌کنندگان اینترنت وایمکس در کشور، در این مدت اینترنت شخصی با مودم جیبی وایمکس را ارائه داده است که می‌تواند مورد استفاده مشترکین ADSL و وایمکس از شرکت‌های مختلف باشد.

نقطه قوت مودم جیبی بر سایر مودم‌های قابل حمل وایمکس از قبیل USB، امکان برقراری ارتباط با این مودم به صورت WiFi است که در نتیجه استفاده از این مودم ویژه کامپیوتر و نوت بوک نیست و حتی دارندگان تلفن‌های هوشمند، تبلت، کنسول‌های بازی و… نیز می‌توانند از اینترنت شخصی با مودم جیبی مبین‌نت استفاده کنند.
فاوا نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.