اینستاگرام فوتبالیست های ایرانی + تصاویر

اینستاگرام هایی که در ایران بشترین بازدید و فعالیت رو دارند بیشتر برای فوتبالیست ها و هنرمندان است. این افراد با حضور فعال خود در این صفحات از لحظات مختلف زندگی روزمره خود با طرفدارانشان از طریق پیام و عکس و فیلم ارتباط بیشتری را دارند تا جائیکه اینستاگرام باعث شده دیگر برنامه ها به دست فراموشی سپرده شده و جایی برای ارتباط چهره های معروف با هواداران ایجاد شود.

حضور فعال فوتبالیستها در اینستاگرام ، این روزها به یکی از جذابیت های فوتبال تبدیل شده و برای آن دسته از مخاطبان این ورزش که دسترسی شان به اینترنت پرسرعت مهیاست، به لحظه ترین خبرهای فوتبالی در اینستاگرام منتشر می شود.

حتی در نمونه هایی جالب توجه، سابقه داشته که یک بازیکن، درست حین مذاکره با یک باشگاه، تصویری از برگه قرارداد و مهر و امضای باشگاه را در اینستاگرام منتشر کرده و به فاصله چند ساعت بعد از این اتفاق، خبرگزاری ها و رادیوتلویزیون خبر رسمی این اتفاق را منتشر کردند. شاید به دلیل تعدد این اتفاقات اینستاگرامی است که از این شبکه اجتماعی به عنوان خبرگزاری نوظهور یاد می شود. 

گزارشی که در این صفحه می خوانید، مروری است بر سبک زندگی اینستاگرامی معروف ترین فوتبالیست های اهل این شبکه اجتماعی. فوتبالیست هایی که قسمت مهمی از زندگی شان را صرف کامنت گذاشتن و لایک کردن و تایید کردن فالوور در طول شبانه روز می کنند.

اکنون بسیاری از فوتبالیست های مطرح، اینستاگرام دارند و از این طریق آخرین عکس های خود را به نمایش می گذارند. فضای مجازی در چند سال گذشته محبوبیت خاصی در جامعه و قشر فوتبالیست و ورزشکار پیدا کرده است. در این میان فیس بوک به خوبی توانسته بود در فضای مجازی طرفداران زیادی برای خود دست و پا کند اما کم کم ظهور ابزارهای ارتباطات جمعی چون وی چت و لاین باعث شد فیس بوک به دست فراموشی سپرده شود چرا که با ورود گوشی های هوشمند همگی به این نتیجه رسیدند که استفاده از این ابزارها می تواند آسان تر از فیس بوک باشد. کمپانی فیس بوک که ادامه فعالیت خود را در خطر می دید دست به کار شد و با برنامه ای به نام اینستاگرام وارد بازار شد.

این روزها هواداران رشته های ورزشی از طریق اینستاگرام از اوضاع و احوال ستاره های محبوب خود آگاه می شوند و گاهی این فضا به کری خوانی فوتبالیست ها هم تبدیل می شود اما مطرح ترین فوتبالیست های اینستاگرامی چه کسانی هستند؟ در این مطلب قصد داریم با فوتبالیست های اینستاباز بیشتر آشنا شویم.

آرش برهانی،سلطان اینستابازهای ایرانی

فوتبالیستها در اینستاگرام
در ردیف اول اینستابازترین فوتبالیست های ایرانی نه فرهاد مجیدی قرار دارد و نه علی کریمی؛ بدون شک آرش برهانی سلطان اینستاگرامی های فوتبال ایران است. آرش لحظه به لحظه زندگی خود را در این فضای مجازی به نمایش می گذارد. عکس های ورزشی و غیرورزشی لحظه به لحظه آرش را می توانید در اینستاگرامش ببینید. بیش از دویست پست ارسالی از آرش طی سه ماه گذشته به خوبی نشان می دهد که مهاجم استقلالی ها تا چه حد علاقمند به حضور در شبکه های اجتماعی است.

محسن بنگر، نت بازترین سرخپوش در حال حاضر

فوتبالیستها در اینستاگرام

در میان هواداران پرتعداد فوتبال کمتر کسی است که باور کند محسن بنگر یکی از معروف ترین اینستابازان است و در این شبکه جزو محبوب ترین ها است اما باید باور کنید محسن بنگر را می توان از فعال ترین بازیکنان سرخپوش دانست.

او عکس ها و مطالب زیادی را منتشر می کند. بنگر نیز هر از چندگاهی کری هایی برای هواداران و تیم رقیب می خواند تا از این طریق سوژه های فراوانی برای رسانه های مجازی و نوشتاری درست کند.

درباره این بازیکن باید یک نکته مهم و جالب دیگر را هم بگوییم. بنگر نزدیک به ۱۸ هزار نفر طرفدار دارد که در نوع خود جالب توجه است چرا که ورزشکارانی با ظاهر متفاوت از بنگر و قدمتی بیشتر از وی هم هستند که طرفدارانی کمتر از این بازیکن دارند.


محسن مسلمان،یک خوشگذران حرفه ای

فوتبالیستها در اینستاگرام
بازیکن جوان قرمزهای پایتخت، این روزها علی الخصوص حضور پررنگ تری در اینستاگرام دارد. مسلمان که هنوز نتوانسته انتظارات هواداران پرسپولیس را برآورده کند و همانند سال های قبل به ستاره جوان لیگ برتر تبدیل نشده است، به جز حواشی ریزی که طی ماه های گذشته داشته، علاقه زیادی هم به نشان دادن خوشگذرانی هایش از طریق اینستاگرام دارد.

مسلمان عادت دارد بیشتر تصاویری از خوشگذرانی هایش را در اینستاگرام قرار بدهد. حضور در نمک آبرود و سواحل زیبای شمال از عکس های مسلمان در اینستاگرام است.

یکی از ویژگی های منحصر به فرد فعالیت های اینستاگرامی مسلمان، کری خوانی های وی با بازیکنان و هواداران تیم های رقیب است. مسلمان چندین بار برای هواداران استقلال کری خوانده و تصاویر شادی بازیکنان پرسپولیس در اتوبوس و رختکن را در اینستاگرامش قرار داده است.


سردار آزمون،لژیونر اینترنت باز

فوتبالیستها در اینستاگرام

بد نیست در این فهرست سری هم به بازیکنانی بزنیم که محل اقامت شان ایران نیست و از کشورهای دور و نزدیک با هواداران خود تبادل افکار و تصویر می کنند.

آینده دارترین فوتبالیست فوتبال ایران علاوه بر حضور فعال در فیس بوک در اینستاگرام نیز هواداران خود را جمع کرده تا عکس و اخبار آخرین وضعیت خود در روبین کازان را منتشر کند.

سردار آزمون را می توان در ردیف فعال ترین لژیونرهای اینستاباز معرفی کرد. وی حتی پیش از رضا قوچان نژاد و اشکان دژاگه به اینستا پیوست و حالا هم طرفدارانش برابری می کند با هواداران علی کریمی در این شبکه اجتماعی.

حنیف عمران زاده ، میهمانی های حنیف و رحمتی

فوتبالیستها در اینستاگرام

همانا حنیف عمران زاده نیز از فعال ترن انسان های روی کره زمین در اینستاگرام است. او علاقه عجیبی دارد به این که عکس هایی از خود در ژست های مختلف به نمایش بگذارد.

عمران زده از جمله فوتبالیست هایی است که از اینستاگرام برای کری خوانی علیه هواداران رقیب استفاده می کند که حاشیه های فراوانی را به همره دارد. پست های جالب او برای هواداران استقلال باعث شده تا تعداد طرفداران او به مرز ۲۵ هزار نزدیک شود.

حنیف در بسیاری از پست های اینستایی خود، تصاویری با مهدی رحمتی را در میهمانی یا سفر به نمایش گذاشته و در یکی دو مورد، همین عکس ها باعث ایجاد حاشیه هایی برای وی شده است.

مربی فعلی حنیف، ارتباط دوستانه و خوبی با مهدی رحمتی ندارد و رحمتی هم که این موضوع را به خوبی می داند، عکس های خاصی از خودش و حنیف ضبط می کند و به ترتیب خودش در صفحه شخصی و حنیف در صفحه دیگر شخصی اش آنها را منتشر می کنند.


امیر عابدزاده ؛پسر، نماینده پدر در اینستاگرام

فوتبالیستها در اینستاگرام

اگر می خواهید از حال و روز محبوب ترین بازیکن تاریخ فوتبال ایران یعنی احمدرضا عابدزاده باخبر شوید، می توانید به صفحه اینستاگرام پسر وی مراجعه کنید. پسر احمدرضا یک اینستاگرامی تمام عیار است. امیر سعی می کند در اینستاگرام به همه بقبولاند احمدرضای شماره دو است.

او نیز لحظه به لحظه زندگی اش را در اینستاگرام قرار می دهد و در حین این گزارش ها تصاویری هم از پدرش را روی این صفحات قرار می دهد. با مروری بر عکس های ارسال شده توسط عابدزاده شماره دو می توان به وضوح میزان محبوبیت پدر وی را متوجه شد. تصاویری که شامل عکس های پدرش هم هست، معمولا بیش از دو برابر تصاویر دیگر طرفدار دارد.


آندرانیک تیموریان ، یک فعال آرام و بی سروصدا

فوتبالیستها در اینستاگرام

آندرانیک تیموریان، بازیکن ارمنی فوتبال ایران به واسطه نوع بازی اش، هواداران خاص بسیاری در دنیای بازی دارد. جنگنده ترین و پرسروصداترین بازیکن استقلال در اینستاگرام کمترین سر و صدا را به پا کرده و با وجود حاشیه هایی که در زمین فوتبال دارد، در فضای مجازی پسری آرام و دوست داشتنی است. 

وی معمولا جملات اخلاقی و خبرهای خوش ورزشی را منتشر می کند و اساسا هیچ خبری را درباره حاشیه های موجود در استقلال و قراردادش با این تیم در اینستا منتشر نکرده است. جالب است بدانید آندرانیک ۴ هزار طرفدار در اینستا گرام دارد که در نوع خود صفحه کوچکی با هواداران محدودی محسوب می شود.


علی کریمی ، جمله های قصار

فوتبالیستها در اینستاگرام

اگر صفحه علی کریمی پرتعدادترین صفحه ورزشی ها در اینستا نباشد، حتما یکی از محبوب ترین ها محسوب می شود. این را می شود در تعداد بالای پیام های ارسالی هوادارانش دید. این بازیکن سابق تیم ملی را نیز می توان از دیگر طرفداران پروپاقرص اینستاگرام معرفی کرد.

او به گذاشتن عکس و البته جمله ها قصار در این فضای مجازی همواره مبادرت می ورزد! نیش و کنایه زدن به دیگران از دیگر کاربردهای اینستاگرام برای علی کریمی است. شماره هشت پیشین پرسپولیس که کمتر علاقه ای برای مصاحبه از خود نشان می دهد به تازگی فعالیت اش را گسترده کرده و یکی از ستارگانی محسوب می شود که با ۲۵ هزار طرفدار در صدر پرطرفدارترین ها قرار دارد. پست های خاص علی کریمی علی الخصوص زمانی که وی تکه هایی به منتقدانش می اندازد معمولا لایک های بسیاری پیدا می کند.


فرهاد مجیدی ، هفت هشت فرهاد مجیدی قلابی

فوتبالیستها در اینستاگرام

او از اولین نفراتی بود که به عضویت اینستاگرام درآمد. شماره هفت آبی ها در همان روزهای ابتدایی حضور خود توانست طرفداران زیادی را در صفحه اش جمع کند. فرهاد تصاویر و پست های فراوانی را در اینستاگرامش قرار می داد اما پس از خداحافظی از فوتبال کم کم فعالیت اش در اینستاگرام کاهش پیدا کرد تا جایی که به یکباره تمامی پست ها و تصاویر خود را پاک کرد.

پس از این اتفاقات، پیام صادقیان اقدام مجیدی را توهین به طرفدارانش دانست که ناراحتی هواداران استقلال را در پی داشت.

از دیگر موضوعاتی که درباره اینستاگرام فرهاد مجیدی مطرح است، می توان به صفحاتی با نام وی اما تقلبی هم اشاره کرد. همین حالا در اینستاگرام بیش از هشت صفحه به نام وی فعال است و جالب تر اینکه صفحه اصلی فرهاد مجیدی، آدرس سخت تری نسبت به همه آنها دارد و صفحه ای به نام farhadmajidi که طبیعتا می تواند متعلق به فردی با این نام باشد، اساسا هیچ ارتباطی با این بازیکن ندارد و بارها باعث به وجود آمدن حاشیه هایی برای وی شده است. وی به تازگی آی دی اینستاگرام خود را تغییر داده و استقلالی ترش کرده است.

– .

نمناک
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.