این بار پایگاه اینترنتی وزارت اطلاع رسانی عربستان هک شد

۰۵خردادماه،

حمله هکرها به پایگاه اینترنتی های نهادهای دولتی سعودی ادامه دارد

پایگاه اینترنتی وزارت اطلاع رسانی عربستان امروز در حالی هک شده است که هفته قبل نیز پایگاه اینترنتی وزارت کشور عربستان نیز توسط هکرها مورد حملات سایبری قرار گرفته بود.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، شبکه روسیا الیوم گزارش داد: گروهی از هکرها امروز، شنبه چندین پایگاه های اینترنتی عربستان را هک کردند.
بنا به این گزارش، هکرها پرچم الجزایر را در صفحات اصلی پایگاه اینترنتی های هک شده که ورود به آنها به سبب حملات سایبری غیرممکن شده است، قرار دادند.
از جمله پایگاه های اینترنتی عربستان که مورد حملات سایبری این هکرها قرار گرفته است، پایگاه اینترنتی های وزارت اطلاع رسانی و دو شبکه ورزش و خبر ، رادیو قرآن و مرکز فرهنگی ملک فهد است.
این در حالی است که هکرها روز هفدهم ماه جاری میلادی نیز چندین پایگاه های اینترنتی موسسات دولتی عربستان از جمله وزارت کشور را هدف قرار دادند.
منصور ترکی، سخنگوی امنیتی وزارت کشور عربستان تاکید کرد که تحقیقات برای کشف این هکرها ادامه دارد و در صورت شناسایی مجازات سختی را اعمال خواهیم کرد. در همین حال، وزیر اطلاع رسانی عربستان سعودی اعلام کرد که هک کردن پایگاه اینترنتی های دولتی به معنای تجاوز به امنیت کشور است.
عبد العزیز خوجه در گفتگو با روزنامه الشرق الاوسط چاپ لندن گفت: عربستان جرایم اینترتی و اطلاعاتی کسانی که پایگاه های خاص و یا دولتی را هک می کنند را مجازات می کند و مرتکبان این جرم دیر یا زود شناسایی خواهند شد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.