این خواننده زن عرب گراتقیمت ترین لباس جهان را پوشید (+تصاویر)

تونى یعقوب طراح لباس لبنانى براى احلام خواننده معروف عرب که یکى از ۳ داور مسابقات اراب آیدل یا محبوب عرب بود، پیراهنى دوخت که ارزش آن ۷ برابر ارزش لباس عروسى شاهزاده کیت میدلتون بوده است! به گزارش ممتاز این خواننده که نام کاملش احلام على الشامسى است. در حال حاضر یکى از ثروتمند ترین خوانندگان خاورمیانه و جهان عرب به شمار مى آید. پدر او اماراتى و مادرش بحرینى است.

عکس

لباس ویژه اى که احلام در آخرین مراسم از سرى برنامه هاى اراب آیدل پوشیده بود، بر تن این خواننده خوش درخشید. این لباس که ۷ برابر لباس عروس دربار بریتانیا (همسر شاهزاده ویلیام نوه ى ملکه) قیمت داشته است، ۱ میلیون و ۳۰۰ هزار ریال قطرى (معادل ۳۶۰ هزار دلار امریکا) خرج برداشت.

تونى یعقوب طراح بین المللى لباس گفته بود که احلام یک سرى الماس دارد که مى خواهد در لباس آخرین شب برنامه محبوب عرب یا اراب آیدل بکار برد و بپوشد. این طراح مى گوید پارچه ى استفاده شده همرنگ الماسها است و از نوع جاکوب شلفرت مى باشد که ساخت سوئیس است.

ضمناً کاشت الماسها بر لباس با لیزر صورت گرفته است. طبق اخبار منتشره بیش از ۴۰ قیراط الماس خالص و صاف و انواع دیگرى از جواهرات گرانقیمت در تهیه ى این لباس بکار رفته است. اظهار نظرهاى پرتنوعى که در وبگاههاى اجتماعى در این زمینه منتشر شده است، نشان مى دهد که این لباس کمتر از خود برنامه ى “اراب آیدل” خبرساز و بحث برانگیز نبوده است.

طبقه بندی: مطالب خواندنی   |   تعداد بازدید: ۱۰۷ نفر   |   تاریخ انتشار: پنجشنبه ۸ تیر
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , jazab, خواننده, گراتقیمت ترین لباس جهان


مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، اخبار روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.