این خودروها در خیابانها توقیف میشوند

سهشنبه ۹ آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

راه اندازی گشت موتورسوار در خطوط بی آر تی رئیس پلیس راهور تهران گفت: خودروهایی که حاوی مانیتور در دید راننده باشند علاوه بر اعمال قانون، توقیف هم می شوند.
ممتازنیوز: سردار حسین رحیمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: براساس قانون استفاده از مانیتور برای راننده ممنوع بوده و در صورتی که مانیتوری در مقابل دید راننده نصب شده باشد به سبب ایجاد اختلال در رانندگی خلاف مقررات بوده و خودروی متخلف علاوه بر اعمال قانون، توقیف می گردد.

وی ادامه داد: استفاده از مانیتور برای سرنشینان عقب خودرو مشکلی ندارد و رانندگان می توانند آن را در صندلی عقب نصب نمایند.

رئیس پلیس راهور تهران از راه اندازی گشتهای موتورسوار در خطوط اتوبوسهای تندور خبر داد و افزود: این گشتها با استقرار در این خطوط با تخلفاتی از جمله سرعت، سبقت و عبوراز چراغ قرمز اتوبوسها برخورد نموده و با خودروهای غیرمجاز و موتورسوارانی که وارد این خطوط شوند نیز برخورد می نمایند.

به گفته رحیمی، شهروندان نیز می توانند در صورت نبود پلیس، تخلفات رانندگان اتوبوسهای داخل شهری را ثبت و از طریق تلفن ۱۱۰ موضوع را به پلیس اطلاع دهند تا بلافاصله توسط ماموران با رانندگان متخلف برخورد نمایند.

طبقه بندی: خبرها مهم   |   تعداد بازدید: ۱۰۷ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: سه شنبه ۹ آبان
آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , جریمه راننگی, خودرو

مجله اینترنتی عکس ، دانلود اهنگ ، اس ام اس ، خبرها روز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.