این هفته چه آلبوم‌هایی انتشار یافته‌اند؟

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

این هفته آثار مختلفی در ژانرهای گوناگون انتشار یافته که بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی است، موسیقی‌هایی که می‌تواند در هیاهوی روزمره انسان را به آرامش دعوت کند.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، آلبوم‌هایی که در این هفته انتشار یافته بهترین گزینه برای انتخاب یک موسیقی شنیدنی و جذاب است که در ادامه نگاهی به بعضی از این آثار می‌اندازیم.

آلبوم “سرود باد” با نوازندگی عیسی غفاری

آلبوم موسیقی “سرود باد” با تکنوازی سه‌تار و با همراهی کوزه از سوی نشر موسیقی پارت انتشار یافت که این اثر موسیقایی بهترین گزینه برای شنیدن موسیقی بی‌کلام است.

این آلبوم در دستگاه راست پنج‌گاه به صورت مرکب‌نوازی اجرا شده و سهیل رزاقی در بخش‌های از این آلبوم به همراه سه‌تار نوازی عیسی غفاری به اجرای ساز کوزه پرداخته است.

شایان ذکر است که عیسی غفاری متولد ۱۳۶۱ در شهرکرد فارغ التحصیل کارشناس ارشد نوازندگی موسیقی ایرانی از دانشکده موسیقی دانشگاه هنر تهران است.

“خورشید شب” با صدای سبحان شرکتی

“خورشید شب” با صدای سبحان شرکتی از سوی انتشار یافتنات آوای مهر میهن انتشار یافت که این اثر بهترین گزینه برای شنیدن موسیقی پاپ است و علاقه‌مندان این نوع موسیقی می‌توانند این آلبوم را گوش کنند.

آهنگ‌سازی قطعات این آلبوم به عهده سبحان شرکتی، علی اصحابی، فرهاد جوادی بوده است و تنظیم قطعات این اثر موسیقایی توسط سبحان شرکتی و فرهاد جوادی انجام شده است.

همچنین اشعار این اثر از هادی اصحابی است و میثم مروستی، پیام طونی، سام حسینی، رضا تاجبخش، فرهاد جوادی، سبحان شرکتی، احسان احدی از اعضا و نوازندگان این گروه می باشند.

این اثر در ژانر موسیقی پاپ است و شامل هفت قطعه است که سبحان شرکتی و میلاد سقراط تهیه‌کنندگی این آلبوم موسیقی را بر عهده داشته‌اند.

همچنین ضبط این اثر موسیقایی توسط شهروز شب‌خیز و فرهاد جوادی انجام شده است.

“تهران دوئال” اثری از علیرضا مشایخی

آلبوم بی‌کلام “تهران دوئال” اثری از علیرضا مشایخی روانه بازار موسیقی شد که این اثر موسیقایی بهترین گزینه برای علاقه‌مندان موسیقی کلاسیک است.

آلبوم بی‌کلام “تهران دوئال” اثری از علیرضا مشایخی از سوی انتشار یافتنات ماهور انتشار یافت.

آهنگسازی قطعات این اثر توسط علیرضا مشایخی انجام شده است و ولادیمیر سیرنکو و علیرضا مشایخی رهبر ارکستر و تنظیم کننده قطعات این آلبوم می باشند.

همچنین ارکستر موسیقی نو و ارکستر سمفونیک ملی اوکراین در این اثر همکاری داشته اند و صنم قراچه‌داغی به عنوان نوازنده ویولنسل در این اثر موسیقایی هنرنمایی کرده است.

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.