ایهود باراک شریک آمریکا در صادرات صلاح به عربستان

۱۹م اسفند ،

Time.jpg

روزنامه هاآرتص فاش کرد که وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سهامداران عمده یکی از شرکتهای آمریکایی ساخت تسلیحات نظامی است که به عربستان و چند کشور عربی دیگر سلاح و مهمات صادر می کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، روزنامه اسرائیلی هاآرتص، فاش کرد، ایهود باراک، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی از سهامداران عمده شرکت Cyalume Technologies آمریکا است که در زمینه ساخت سلاح و مهمات فعالیت می‌کند و به بسیاری از کشورهای جهان از جمله عربستان، عمان و مالزی سلاح صادر می‌کند.

بنا به نوشته هاآرتص، این مساله که به تازگی فاش شده است به احتمال بسیار باراک را با انتقادهای شدیدی در محافل سیاسی و نظامی رژیم صهیونیستی رو به رو خواهد کرد چرا که شرکت مذکور علاوه بر صادرات سلاح به عربستان همواره در مناقصه‌های واردات سلاح برای ارتش رژیم صهیونیستی نیز برنده می‌شد که احتمال اعمال فشار باراک در این امر را نشان می‌دهد.

هاآرتص فاش کرد: شرکتی که ایهود باراک در آن سهام دارد کار واردات سلاح برای ارتش اسرائیل را نیز برعهده دارد و این در حالی است که شرکت‌های دیگری نیز مایلند تا در زمینه صادرات سلاح به اسرائیل فعال باشند اما باراک همواره بر انجام این امر توسط شرکت مذکور تاکید داشته است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.