بابک جهانبخش در تهران می‌خواند

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

کنسرت بابک جهانبخش اوایل بهمن‌ماه سال جاری در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار موسیقی ممتاز نیوز، بابک جهانبخش پنجم و ششم بهمن‌ماه سال جاری در دو سانس ۱۸:۳۰ و ۲۱:۳۰ در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی تهران به صحنه می‌رود.

در این کنسرت این خواننده پاپ قطعاتی از آلبوم تازه خود را با عنوان “اکسیژن” را برای هواداران خود اجرا می‌کند، همچنین قطعاتی از آلبوم‌های قبلی این خواننده توسط اعضای گروه اجرا می‌گردد.

همچنین در این کنسرت این خواننده پاپ به همراه اعضای گروهش قطعاتی مانند آنقدر خالم خرابه، چی شده، منو نگاه کن، روزمرگی، ای دل، چه حس خوبیه را برای هواداران اجرا می‌کنند.

“رضا تاجبخش” هم‌چون اجراهای قبلی این خواننده وظیفه رهبری ارکستر را بر عهده خواهد داشت و نوازندگانی چون بابک ریاحی‌پور، یاشار خسروی، بهنام حکیم و… نیز در این کنسرت به اجرای برنامه خواهند پرداخت.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت برای این کنسرت می‌توانند به پایگاه اینترنتی ایران کنسرت مراجعه نمایند. همچنین قیمت بلیت‌های این کنسرت ۳۵، ۴۵، ۵۰، ۶۰، ۷۰، ۸۰، ۹۰ و ۱۰۰ هزار تومان است.

گفتنی است، چندی پیش آلبوم تازه این خواننده با عنوان “اکسیژن” انتشار یافت که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد. همچنین در این آلبوم آهنگسازانی هم‌چون پیام هوشمند و کوشان حداد حضور دارند و ترانه‌های این اثر موسیقایی توسط این خواننده و یاحا کاشانی سروده شده است.

 

پایان پیام/۴۶

 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.