بابک جهانبخش ۲۷ شهریور به برج میلاد می رود

بابک جهانبخش خواننده خوش صدای آلبوم «من و بارون» ۲۷ شهریورماه در سالن مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود. محمدرضا خانزاده، مدیر برنامه بابک جهانبخش و مدیر موسسه فرهنگی،هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین اعلام کرد: بابک…

بابک جهانبخش خواننده خوش صدای آلبوم «من و بارون» ۲۷ شهریورماه در سالن مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود.

محمدرضا خانزاده، مدیر برنامه بابک جهانبخش و مدیر موسسه فرهنگی،هنری و تبلیغاتی اکسیر نوین اعلام کرد: بابک جهانبخش خواننده خوش صدای آلبوم «من و بارون» ۲۷ شهریورماه در سالن مرکز همایش های برج میلاد به روی صحنه می رود.

پیش ازاین برنامه نیز قراراست این خواننده ۱۵ شهریور کنسرتی را در مرکز همایش های برج میلاد برگزار کند و منافع این کنسرت را به نفع زلزله زدگان آذربایجان اختصاص دهد. در این کنسرت صندوق هایی برای کمک به مردم آذربایجان در سالن برج میلاد تعبیه شده است. درکنسرت ۱۵ و ۲۷ شهریور بابک جهانبخش، رضا تاجبخش رهبری ارکستر جدید را به عهده خواهد داشت.

پیام بابک جهانبخش در رابطه با کنسرت ۱۵ شهریور ماه

بابک جهانبخش طی پیامی کوتاه برای هواداران خود در رابطه با اجرای ۱۵ شهریور گفت: خوشحالم که پس از گذشت چند سال از تولد بعضی از آهنگها، هنوز می شنوم که اونها تو ذهن و یاد هوادارانم هست و برای من هم باعث افتخاره که بتونم اونها رو تو کنسرتهام زنده اجرا کنم مطمئن باشید که به لطف خدا و به کمک محمدرضا خانزاده مدیر برنامه هایم تمامی مجوزهای اجرای صحنه ای آنها رو خواهیم گرفت و اونها رو اجرا خواهم کرد، در حال حاضر می تونم بهتون بگم که در کنسرت ۱۵ شهریور آهنگ «دریا» رو که بیشتر مورد تقاضا بود و براتون اماده کردم و اجرا خواهم کرد .. و امیدوارم تو کنسرت بعدی تعداد بیشتری از اونها رو اجرا کنم ..

منتظر دیدارتون هستم

بابک جهانبخش

(www.inn.ir)

فرهنگ و هنر

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.