بادامچیان:افرادی به دنبال تخریب چهره‌های معتمد نظام می باشند/جریان انحرافی و اصلاح‌طلبان برای انتخابات شوراها بسیار فعال شده‌اند

۷ م دیماه ،

به گزارش خبرآنلاین، اسدالله بادامچیان صبح پنجشنبه در نشست پرسش و پاسخ که در همایش ۹ دی جبهه پیروان خط امام و رهبری برگزار شد اظهار داشت: باتوجه به همزمانی انتخابات ریاست جمهوری و شوراها حساسیت کار را دو چندان کرده است.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان بر همین اساس به کنفرانس پراگ اشاره کرد که استکبار همه ضد‌انقلاب را در آن جمع کرد و کوشیدند تا برای به هم ریختن انتخابات و روی کار آوردن اشخاص غیرمتعهد به انقلاب متحد شوند.

وی با تاکید بر اینکه در این دوره با فتنه روبرو هستیم و اشخاصی هم تصمیم دارند به صورت پراکنده و مرتبط وارد صحنه شوند گفت: کار اینها غبار‌آلود کردن فضا و تخریب چهره‌های معتمد نظام است.

بادامچیان بر همین اساس به اصلاح‌طلبان اشاره کرد که دچار چندگانگی می باشند و گفت: بعضی از آنها می‌گویند ما در انتخابات شرکت نمی‌کنیم چراکه اگر بیائیم باید حرف قبل خود را باطل کنیم.

عضو شورای مرکزی جبهه پیروان همچنین یادآور شد: بعضی از اصلاح‌طلبان نیز معتقد به تحریم انتخابات می باشند و بعضی نیز کاندیداتوری عارف را مطرح می‌کنند؛ عده‌ای هم حمایت از یک نامزد اصولگرا و بعضی دیگر از اصلاح‌طلبان خاتمی را مطرح می‌کنند.

بادامچیان با تاکید بر اینکه اصلاح‌طلبان و جریان انحرافی در انتخابات شوراها بسیار فعال می باشند یادآور شد: سبب آنها این است که در انتخابات شوراها مسئله شورای نگهبان مطرح نیست و همه حضور دارند چراکه ۱۵۰ هزار نفر انتخاب خواهند شد از این رو زمینه مناسبی خواهد بود.

وی با بیان اینکه اصولگرایان دچار تفرقه می باشند و نه اختلاف اظهار داشت: باید همه با یکدیگر متحد باشیم و اگر با برنامه و منسجم کار نکنیم مسئولیتمان را انجام نداده‌ایم.

بادامچیان همچنین دربارهٔ انتخاب اشخاص افزود: باید دید در دهه چهارم که دهه توسعه و پیشرفت و دهه عدالت است چه شوراهای اسلامی شهر و روستایی به کار می‌آید.
/۲۷۲۷

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.