بادامچیان: حرمت اشخاصی که منتخب ولی امر می باشند رعایت شود

۷ م دیماه ،

6.jpeg

رییس شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی گفت: معتقدم وقتی انسان می‌خواهد حرف‌هایش را به هر کسی بزند باید با نهایت ادب و متانت باشد و حرمت اشخاص و کسانی که منتخب ولی امر در یک مسوولیت مهم می باشند باید رعایت شود.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسدالله بادامچیان صبح امروز(پنج‌شنبه) در حاشیه همایش سراسری جبهه پیروان خط امام و رهبری در جمع خبرنگاران دربارهٔ تعامل این تشکل با جبهه پایداری و آیت‌الله مصباح یزدی، اظهار کرد: یک حزب باید ضوابط حزبی و قوانین و مقررات را رعایت کند اما به هر ترتیب باید دانست که منحصر کردن آیت‌الله مصباح در یک حزب به نفع ایشان و استفاده‌های مردم از چنین شخصیتی نیست.

وی با بیان اینکه آیت‌الله مصباح متعلق به همه است نه متعلق به یک حزب، گفت: حیف است که آیت‌الله مصباح را محدود کنیم آن هم به جبهه‌ای که از کمیسیون ماده ۱۰ احزاب مجوز نگرفته است.

بادامچیان خاطرنشان کرد: شخصیتی روحانی و فقیه همچون آیت‌الله مصباح یزدی را ولو در موتلفه نباید محدود کرد؛ اگرچه ما در موتلفه با آیت‌الله مصباح ۴۵ سال است که رابطه صمیمانه داریم و در اوایل هم در موتلفه با هم کار می‌کردیم.

خبرنگاری از این نماینده مجلس هشتم دربارهٔ نطق رسایی دربارهٔ آیت‌الله هاشمی رفسنجانی پرسید که وی اظهار کرد: معتقدم وقتی انسان می‌خواهد حرف‌هایش را به هر کسی بزند باید با نهایت ادب و متانت باشد و حرمت اشخاص و کسانی که منتخب ولی امر در یک مسوولیت مهم می باشند باید رعایت شوند.

این عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی تاکید کرد: ‌این نوع برخوردهای مشکل‌زا نه به نفع آقای رسایی و نه به نفع دیگران است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.