بادامچیان: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد/ آیت‌الله مصباح یزدی انتقادات جدی به رئیس جمهور دارد

۲۱ام بهمن ،

اسدالله بادامچیان جمعه‌ شب در جلسه ماهانه دبیران و رابطان شهرستانی حزب موتلفه اسلامی فارس اظهار داشت: کروبی تمایل دارد که بازگردد، اما میر‌حسین بر نمی‌گردد. چرا که او یک خائن به تمام معنا است که استکبار از ابتدای انقلاب وی را برای چنین روزهایی در آب نمک خوابانده بود.
وی افزود: عسگراولادی به عنوان دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری در دورانی که به قول خود وی، عمرش مانند آفتاب لب بام است اظهاراتی را بیان کرد که مورد انتقاد فراوان قرار گرفت. بعضی از ضد انقلاب آن سوی مرز مهملاتی گفتند که به خاطر اینکه نظام در زمان انتخابات در موضع ضعف قرار گرفته عسگراولادی را میانجی کرده تا موسوی و کروبی را بازگرداند.
اهم اظهارات قائم مقام حزب موتلفه را به نقل از فارس بخوانید؛
• اگر فضای بازگشت این اشخاص مشکل شود ناخواسته در راستای منافع استکبار حرکت کرده‌ایم. آقای عسگر‌اولادی فضایی باز کرده که این اشخاص اگر می‌خواهند به آغوش نظام بازگردند بتوانند این کار را انجام دهند.
• بعضی بیان کردند سخنان عسگراولادی شبیه به «بی بی سی» و «وی او ای» است، اما این بلندگوهای استکبار می‌خواهند موسوی و کروبی را بزرگنمایی کنند در حالی که عسگراولادی می‌گوید اینها هیچ نیستند.
• نوار ویدئو پخش شده در مجلس از هفته قبل پر شده و آماده بود و تحریک لاریجانی و نمایندگان سبب این حرکت نشد بلکه احمدی‌نژاد بود که «بگم، بگم» را آغاز کرد. از طرفی قرار نیست اگر هر کس را به کاری غیر صحیح تحریک کردند آن کار را انجام دهد بلکه همواره باید به تکلیف عمل کرد حتی اگر به ضرر خودمان شود.

• مرتضوی زحمات بسیاری برای انقلاب کشیده و اگر چه اشخاصی مانند آقای روح‌الامینی در مورد وی حساسیت دارند، اما دعوای مجلس و رئیس جمهور بر سر ریاست مرتضوی بر تامین اجتماعی ربطی به سوابق مرتضوی ندارد.

• آقای عارف گفته من از طرف اصلاح‌طلبان کاندیدا نمی‌شوم، اما آنها می‌توانند مرا حمایت کنند که این امر به معنای آن است که عارف می‌داند مردم دیگر به اصلاح‌طلبان اقبال ندارند.

• جریان انحرافی که امکانات مالی و رسانه‌ای دارد و با بعضی از مدیران میانی دولت در ارتباط است، در موارد بسیاری با اصلاح‌طلبان همراهی می‌کند و برای انتخابات برنامه دارد.

• در میان اصولگرایان هنوز تفرق وجود دارد چنانکه ولایتی، قالیباف و حداد عادل جریان سه نفره ایجاد کرده‌اند و البته معلوم نیست اگر سه نفر با یکدیگر برابر می باشند چرا نام آن را دو به علاوه یک گذاشته‌اند. ولایتی در میان روحانیت محبوب‌تر است و اگر این جریان به مرحله نهایی برسد بر دو فرد دیگر برتری ذاتی دارد.

• جبهه پایداری در قالب دو طیف تهران و قم مسئله انتخابات را پی می‌گیرد، آیت‌الله مصباح یزدی انتقادات جدی به رئیس جمهور فعلی دارد.
/۲۹۲۲۰


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.