“باران” دوباره شمال کشور را نمناک می‌کند / افزایش دمای “تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

از اواخر فردا با نفوذ جریانات خنک ، ضمن کاهش نسبی دما در این مناطق، بارش باران، رگبار و رعدو برق نیز با شدت بیشتر نسبت به امروز، سواحل شمالی کشور را در بر می گیرد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز “چهارشنبه ۱۳ شهریورماه ۹۲” اعلام شد، براساس نقشه های پیش یابی طی امروز بارش پراکنده در بعضی نقاط سواحل دریای خزر بارش پراکنده رخ می دهد که از اواخر فردا با نفوذ جریانات خنک ، ضمن کاهش نسبی دما در این مناطق، بارش باران، رگبار و رعد و برق نیزب ا شدت بیشتر نسبت به امروز، سواحل شمالی کشور را در بر می گیرد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از، طی روز های آینده در ساعات بعدازظهر رگبار موقتی باران در ارتفاعات زاگرس مرکزی و جنوبی دور از انتظار نیست.

لازم به ذکر است، طی ساعات آینده در بعضی نقاط استان سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد و گرد و خاک رخ خواهد داد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های “تهران” و “البرز” امروز، صاف گاهی وزش باد پیش بینی می گردد و در بیشینه دمای خود با یک درجه افزایش نسبت به روز قبل به ۳۶ درجه و درکمترین حالت به ۲۵ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.