باران غدیر با تقدیر از ۱۸ شاعر پایان یافت

دوشنبه ۸ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مراسم اختتامیه سومین همایش باران غدیر شب گذشته با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و معرفی ۱۸ شاعر ایرانی و خارجی در تالار سوره مهر حوزه هنری برگزار شد.

به گزارش تفسیری هنرآنلاین، مراسم اختتامیه سومین همایش باران غدیر، عصر یک‌شنبه، هفتم آبان با حضور حجت‌الاسلام سیدمهدی خاموشی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی، محسن مومنی شریف رئیس حوزه هنری، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری دبیر همایش و مهمانان داخلی و خارجی این همایش در تالار سوره مهر حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم از اقبال ابن کلیم، محمد اسلم انصاری، عبدالخالق قادری، زاهد رسول، واجد رسول، شفقت‌ علی، فتح‌ علی، مبارک علی و ماجد علی از کشور پاکستان. حسین اسرافیلی، محمود اکرامی‌فر، شاهرخ اورامی، عباس براتی‌پور و مرتضی امیری اسفندقه از ایران. بلرام شکلا از هند، دیاب یونس از لبنان، سمیر مصطفی فراج حسن از مصر و محمد الغزی از تونس تقدیر و از کتاب “مناقب حضرت علی در شعر فارسی” نوشته عبدالخالق قادری رونمایی شد.

سومین همایش باران غدیر، از ششم آبان ماه در حوزه هنری برگزار شد. در این همایش کسانی چون غلامعلی حداد عادل سخنرانی نمودند و ادیبان، شاعران و هنرمندان مذاهب و ادیان مختلف در آن حضور داشتند؛ دوره اول و دوم این همایش در تهران- اهواز و تهران- شیراز برگزار شده است.


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.