بارسا بدون پیکه، پویول و آلوز به مصاف سلتیک می‌رود

   بارسا روز سه شنبه در گروه جی لیگ قهرمان اروپا در نیو کمپ ( ورزشگاه خانگی خود ) به مصاف سلتیگ گلاسکو می رود.

به گزارش واحد مرکزی خبر، ویلانوا در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت: « من فردا هیچ یک از این سه بازیکن را در اختیار ندارم و برای بازی هفته آینده لا لیگا مقابل رایو وایه کانو باید وضع آنها را بررسی کنیم ».

به علاوه سرخیو بوسکتس نیز به علت دریافت کارت قرمز در بازی مقابل بنفیکا ( پیروزی دو بر صفر بارسا ) محروم است و ویلانوا باید ترکیب تیم خود را دگرگون کند.

در حالی که بارسا همواره در خط دفاع از ترکیب ماسکرانو – الکس سونگ استفاده می کند، ویلانووا می تواند ماسکرانو – آدریانو را در خط دفاع قرار دهد و از سونگ در میانه استفاده کند تا جای خالی بوسکتس را پر کند.

راه حل دیگر استفاده از سسک فابرگاس در خط هافبک و باقی ماندن سونگ در میانه خط دفاع است.

اما ویلانوا روز دوشنبه از اعلام ترکیب تیم خود خودداری کرد و گفت: « ماسکرانو و سونگ ترکیب خوبی را در خط دفاع تشکیل می دهند. من آنها را مسئول دریافت گل در روزهای دیگر نمی دانم».

بارسا روز شنبه در بازی مقابل لاکرونیا در خط دفاع با مشکلاتی روبرو بود و به سختی توانست با نتیجه پنج بر چهار به پیروزی برسد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از مادرید، ترکیب احتمالی بارسا در بازی مقابل سلتیک : والدز – مونتویا، ماسکرانو، آدریانو، آلبا – ژاوی هرناندز، سونگ، اینیستا – پدرو، مسی، ویا (‌ یا سانچز ).

 

 

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.