بارش شدید در گذرگاه های کوهستانی

۲۸م اسفند ،

از عصر امروز ؛

بارش شدید در گذرگاه های کوهستانی

از عصر امروز و طی فردا درگذرگاه های کوهستانی استان های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات تهران، البرز و سپس در سمنان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش باران، برف و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از عصرخودرو به نقل از ازسازمان هواشناسی کشور، براساس نقشه های پیش یابی امروز”۲۸ اسفندماه ۹۱″ با استقرار سامانه بارشی امروز در نیمه غربی، نواحی مرکزی،سواحل جنوبی دریای زر ابرناکی ،بارش باران، وزش باد و در مناطق سردسیر بارش برف پیش بینی می گردد.
براساس این گزارش، از عصر امروز و طی فردا در گذرگاه های کوهستانی استان های اردبیل، گیلان، مازندران، ارتفاعات تهران، البرز و سپس طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان های سمنان، گلستان، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی به سبب بارش برف، لغزندگی و اختلال در تردد جاده ای پیش بینی می گردد.

لازم به ذکر است، براساس این گزارش، امروز و فردا کاهش دمایی حدود ۱۰ درجه سانتیگراد در استان های شمالی و حدود ۱۵ درجه در سواحل دریای خزر رخ می دهد همچنین طی این مدت در استان های تهران، البرز، قم، مرکزی، اصفهان، یزد و سمنان به سبب افزایش سرعت باد احتمال خسارت به تاسیسات دور از انتظار نیست.
گفتنی است، از امروز تا روز چهارشنبه به تناوب از غرب به شرق، در بعضی نقاط استان های اردبیل، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، خراسان رضوی، خراسان شمالی، شرق تهران، سمنان و دامنه های شمالی البرز رگبار تگرگ موقتی و کوتاه مدت پیش بینی می گردد.
شایان ذکر است امروز وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز، نیمه ابری تا ابری گاهی وزش باد پیش بینی می گردد.

دوشنبه ۲۸ اسفند   ۲۰:۴۵

منبع:عصرخودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.