“بارش ها” به اکثر استان های کشور سرایت کرد/آسمان ابری و بارانی برای “تهران”

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

طی سه روز آینده برای بعضی نقاط شهرهای شمال غرب، سواحل دریای خزر، شمال شرق، بعضی نقاط استان های واقع در جنوب، جنوب شرق و شرق رگبار و رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران از سازمان هواشناسی کشور، امروز”چهارشنبه ۹ مردادماه ۹۲″نقشه های پیش یابی نشان می دهد که طی سه روز آینده برای بعضی نقاط شهرهای شمال غرب،سواحل دریای خزر، شمال شرق، بعضی نقاط استان های  واقع در جنوب ، جنوب شرق وشرق رگبار ورعدو برق، وزش بادپیش بینی می گردد.

براساس این گزارش ممتاز به نقل از بارش در مناطق ذکر شده سبب آبگرفتگی معابر  عمومی ،افزایش حجم آب رودخانه ها و در مناطق مستعد سبب سیلاب می گردد  وهمچنین در این مدت دمای هوا در نوار شمالی کشور تا حدودی کاهش می یابد و طی این مدت دریای خزر ، خلیج فارس و دریای عمان مواج خواهند بود.

شایان ذکر است که طی سه روز آینده وقوع پدیده بادو گردوخاک در بعضی مناطق جنوب غرب وغرب سبب کاهش کیفیت هوا می گردد.

گفتنی است، وضعیت آب و هوای استان های تهران و البرز امروز، کمی ابریو در پاره ای نقاط نیمه ابری و در بعضی ساعات بارش پراکنده و گاهی وزش باد پیش بینی می گردد  و همچنین دمای هوا با افت ۵ درجه ای در بیشینه خود به ۳۷ درجه و درکمترین حالت به ۲۱ درجه بالای صفر خواهد رسید.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.