“بارش” ها روز پنجشنبه به “تهران” باز می گردد/ ورود “سامانه بارشی” تازه از مرزهای غربی کشور

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

کارشناس هواشناسی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران؛

گودرزی گفت: فردا با ورود سامانه بارشی از مرزهای غربی کشور بارش ها در مناطق شمال غرب و غرب مجددا آغاز می گردد که این بارش ها همراه با وزش باد خواهد بود.

فریبا گودرزی، کارشناس مستقر در سازمان هواشناسی کشور در گفتگو با خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران در خصوص وضعیت آب و هوای کشور طی روزهای آینده گفت: تا اوایل امشب”سه شنبه ۱۹ آذر ماه ۹۲″ در سواحل مرکزی و شرقی دریای خزر و دامنه های شرقی البرز بارش باران و برف و وزش باد ادامه دارد و بتدریج این موج از کشور خارج می گردد و همچنین فردا”چهارشنبه ۲۰ آذر ماه ۹۲″با ورود سامانه بارشی از مرزهای غربی کشور بارش ها در مناطق شمال غرب و غرب مجددا آغاز می گردد که این بارش ها همراه با وزش باد خواهد بود.

وی افزود: پنجشنبه بارش برف و باران در مناطق فوق شدید می گردد  و تا اوخر وقت دامنه فعالیت سامانه  به سواحل غربی دریای خزر و دامنه های جنوبی البرز خواهد رسید و روز جمعه و اوایل شنبه سامانه بارشی در نیمه غربی کشور فعال است و در این مدت شدت بارش ها در غرب و دامنه های مرکزی زاگرس خواهد بود.

گودرزی اظهار داشت: از بعدازظهر روز شنبه بتدریج از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب و غرب کشور کاسته شده و روز شنبه نیز در سواحل شرقی دریای خزر و شمال شرق و بعضی مناطق شرق کشور فعال است و در نیمه شمالی کشور کاهش محسوس دما تا ۱۰ درجه دور از انتظار نیست.

کارشناس هواشناسی با اشاره به بیشترین میزان بارش ها طی۲۴ ساعت قبل گفت: بیشترین میزان بارش ها طی ۲۴ ساعت قبل در شهر نوشهر به میزان  ۹۴ میلیمتر و لاهیجان به میزان ۴۳ میلیمتر و بابلسر نیز به میزان ۴۳ میلیمتر بوده است.

گودرزی در خصوص وضعیت آب و هوای تهران طی امروز و فردا، افزود: تهران امروز کمی ابری و وزش باد و فردا، اوایل شب ابری  و از روز پنجشنبه بارش برف و باران در تهران مجددا آغاز می گردد وطی این مدت کاهش دما و افزایش سرما در تهران ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.