بازار هیوندایی در کره خراب شد

بازار هیوندایی در کره خراب شد

بازار هیوندایی در کره خراب شد

ممتازنیوز: میزان فروش شرکت خودرو سازی هیوندای کره جنوبی برای نخستین بار در سه سال اخیر در ماه اوت با کاهش روبرو شد.

به گزارش «پرشین خودرو» به نقل از فارس، اعتصاب بخشی از کارمندان شرکت هیوندای در ماههای جولای و اوت تاثیر منفی زیادی بر فروش این شرکت داشته است.
بر اساس این گزارش، این نخستین اعتصاب کارمندان شرکت هیوندای در چهار سال اخیر به شمار می رود و دومین اعتصاب کارمندان صنعت خودرو سازی کره جنوبی در ماههای اخیر است.
بر این اساس، اختلاف اتحادیه های کارگری شرکت هیوندای با مقامهای این شرکت بر سر افزایش سطح دستمزد و حقوق عامل اصلی این اعتصاب اعلام شده است. پیش بینی می شود نتایج نهایی مذاکرات مقامهای اتحادیه های کارگری شرکت هیوندای با مسئولین این شرکت تا پایان روز دوشنبه مشخص خواهد شد.
هیوندای که همراه با کیا موتورز پنجمین شرکت بزرگ خودرو سازی جهان به شمار می رود در ماه اوت با فروش ۲۹۳ هزار دستگاه خودرو روبرو شده است که این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل ۴٫۶ درصد کاهش داشته است.
این برای نخستین بار از ماه می ۲۰۰۹ میلادی است که هیوندای با کاهش فروش روبرو شده است. این گزارش افزود میزان فروش شرکت هیوندای در بازار کره جنوبی طی ماه اوت با افت ۳۰ درصدی روبرو شد و این شرکت با رشد ۰٫۴ درصدی صادرات در این مدت مواجه شده است.


پرشین خودرو | RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.