بازتاب شرکت تیم بسکتبال مهرام ایران در مسابقات ویلیام جونز درتایوان

به گزارش ایرنا، مسابقات ‘ویلیام جونز’ طی روزهای ۱۸ تا ۲۴ اوت(۲۸ مرداد تا سوم شهریور)امسال در تایوان برگزار می شود و تیم مهرام به نمایندگی از ایران در آن شرکت می کند.

روزنامه های منطقه نوشتند که نماینده ایران قبل از سفر به تایوان دیدارهایی با آلمان ، ترکیه و فنلاند برگزار می کند تا با قدرت و آمادگی بالا دراین مسابقات شرکت کند.

‘فیلیپین استار’نیزامروز گزارش کرد: مهمتر از مسابقات تایوان برای ایران مسابقات قهرمانی ‘ جام آسیا ‘است که یکی از مهمترین رقابت ها در جدول ‘ فیبا ‘ به حساب می آید .

قهرمانی ‘ جام آسیا ‘ به نوشته این نشریه که تمام آسیایی ها به آن اهمیت می دهند از ۱۴ تا ۲۲ سپتامبر در توکیو ژاپن برگزار خواهد شد.

براساس برنامه مسابقات جام آسیا، فیلیپین، چین ، لبنان ، ازبکستان و ماکائو در گروه آ و ایران ، چین تایپه ، قطر ،ژاپن و هند در گروه ب با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

در ‘ جونز کاپ ‘ تایوان نیز به غیر از تیم های مذکور ، اردن، یک تیم باشگاهی از کره جنوبی، یک تیم از آمریکا و تیم ‘ ب ‘ چین تایپه شرکت خواهند کرد.

‘فیلیپین استار ‘ نمایندگان ایران و چین را از اصلی ترین رقبا برای همه تیم های مطرح آسیایی در هر دو رقابت تایوان و جام آسیا دانسته است.

آساق ** ۲۷۵ ** ۲۱۰۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۸۰۸۱۲


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.