بازداشت مامور قلابی که با تهدید از شهروندان اخاذی می کرد – اخبار اجتماعی

سرهنگ خانچرلی، از دستگیری یک مامور قلابی در محدوده شریعتی گفت:” این متهم با جعل عنوان از شهروندان کلاهبرداری و اخاذی می کرد.

 به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه پلیس  سرهنگ محسن خانچرلی، رییس پلیس پیشگیری پایتخت،ضمن اشاره به خبر فوق، گفت:” روز گذشته یک مامور نما که با جعل عنوان از شهروندان ساکن خیابان شریعتی اخاذی می کرد، بازداشت شد.
 
وی ادامه داد:” این جاعل هنگام اخاذی سعی می کرد که چهره خود را با عینک و ریش و سبیل مصنوعی مخفی کند اما در ارتکاب آخرین جرم، موفق به این کار نشده بود، و مالباخته موفق شد، چهره وی را شناسایی کرده و به خاطر بسپارد که طی آن بلافاصله به ماموران کلانتری مراجعه کرده و اعلام شکایت کرد که بر اساس آن تیمی از ماموران ضمن تشکیل پرونده ای در خصوص جعل عنوان و اخاذی، برای دستگیری متهم پرونده اقدام کردند.
 
رییس پلیس پیشگیری پایتخت افزود:” در تحقیقات مشخص شد که این متهم که محمد نام دارد و از جاعلان سابقه دار است که با جعل عنوان و مدارک خود را مامور دولتی معرفی کرده و به بهانه های مختلف از شهروندان اخاذی می کند.
 
این مقام انتظامی عنوان داشت:” با توجه به چهره و سوابق به دست آمده از متهم، تیم های گشت انتظامی خودرویی و موتوری این یگان برای دستگیری وی اقدام به گشتزنی در محدوده هایی کردند که امکان فعالیت متهم می رفت تا اینکه موفق شدند این فرد را که با تجهیزات و وسایل نظامی قلابی در سطح شهر تهران تردد می کردند، را مشاهده و دستگیر کنند.
 
وی ادامه داد:” با بازداشت متهم و انتقال وی به کلانتری، تحقیقات و بازجویی آغاز که متهم به جرایم خود اعتراف و عنوان داشت که با جعل عنوان و معرفی خود به عنوان مامور از شهروندان به بهانه های مختلف اخاذی می کرده است.
 
گفتنی است، این متهم پس از تکمیل پرونده راهی دادسرا شد. /ل


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.