بازدهی بیش از ۱۲۱ درصدی “بورس” برای سهامدارن

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

شاخص بورس ابتدای امسال را از عدد ۳۸ هزار و ۴۰ واحد آغاز کرد و امروز با رسیدن به عدد ۸۴ هزار واحد، بازدهی بازار سهام را به ۱۲۱ درصد رساند.

به گزارش ممتاز به نقل از خبرنگار اقتصادی باشگاه خبرنگاران،امروز ۱۰آذر ماه ۹۲،تالار شیشه ای دو روز متوالی رکورد جدیدی را به ثبت می رساند  و بازدهی بیش از ۱۲۱ درصدی را نصیب سهامداران خود کرد.

شاخص کل با رشد ۸۱۲ واحدی ه عدد ۸۴ هزارو ۳۸۴ واحد،شاخص صنعت با رشد ۹۸۷ واحدی به عدد ۷۱ هزارو ۷۸ واحد،شاخص بازار اول با رشد ۶۳۱ واحدی به عدد ۶۳ هزارو ۵۱۳ واحد،شاخص بازار دوم با رشد یک هزارو ۴۱۲ واحد به عدد ۱۵۷ هزارو ۸۶۶ واحد رسید.

در ساعت میانی بازار تداوم صفهای فروش گروه بانکی،بر چیده شدن صفهای خرید نمادهای پالایشگاهی را شاهد بودیم. سهام چون کچاد و کگل در آستانه صف فروش قرار داشتند. 

شایان ذکر است با اعلام اینکه معاون برنامه ریزی رئیس جمهور در جلسه صبح امروز فراکسیون رهروان ولایت مجلس، از دلار۲۵۵۰تومانی و نفت بشکه‌ای ۱۰۰دلار در بودجه۹۳ خبر داد و اینکه سقف بودجه ۱۹۰هزار میلیارد تومان خواهد بود ، شاهد رویکرد منفی و عکس العمل دفاعی بورس با موضوع فوق هستیم بطوریکه در بعضی از گروهها و نمادها، قیمت سهام در حال کاهش است.

بانک ملت،س.نفت و گاز و پتروشیمی تامین،بانک صادرات ایران،گسترش نفت و گاز پارسیان از نمادهای پر بیننده یازار بودند و همچنین نماد شبندر،فولاد،اخابر،فملی بیشترین تاثیر را در رشد شاخص داشتند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.