بازدید رئیس جمهور مغولستان از نمایشگاه گردشگری برج میلاد

رئیس جمهور مغولستان، وزرای امور امورخارجه نپال و سریلانکا دقایقی پیش به همراه رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران از نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری برج میلاد بازدید کردند.

محمد حسین فراهانی رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران به خبرنگار حوزه میراث فرهنگی باشگاه خبرنگاران گفت: در بازدیدی که هم اکنون رئیس جمهور مغولستان، وزرای امور خارجه نپال و سریلانکا از نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری ایران و سیاه چادرهایی که در برج میلاد برپا شده استقبال کردند و با دیدن این همه زیبایی‌های ایران شگفت زده شدند.
وی افزود: جاذبه‌های گردشگری استان تهران و ایران را برای آن ها بیان کردم و آن ها نمی‌دانستند که تهران چه جاذبه‌های بی‌نظیر و زیبایی دارد و مایل بودند به اطراف تهران سفر کنند.
فراهانی تصریح کرد: به دلیل محدودیت زمانی که آن ها دارند اظهار امیدواری کردند که در آینده نزدیک دوباره به ایران سفر کنند و از جاذبه‌های تاریخی و گردشگری کشورمان بازدید کنند.
رئیس میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری استان تهران بیان کرد: از نمایشگاه صنایع دستی که در برج میلاد برپا شده است به همراه این گروه نیز بازدید کردند و قرار است پس از بازدید از برج میلاد به موزه فرش، موزه رضا عباسی و کاخ گلستان برویم.
وی تاکید کرد: تاکنون ۲۵ گروه از میهمانان اجلاس سران جنبش عدم تعهد از نمایشگاه جاذبه‌‌های گردشگری و صنایع دستی سیاه چادرهایی که در برج میلاد برگزار شده است بازدید کردند./ی۲


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.