بازدید از خانه های پژوهش محلات منطقه ۴ درحال برگزاری است

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از باشگاه خبرنگاران جوان در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

مدیر دفتر مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ گفت: iبه منظور بالا بردن سطح کیفی پژوهش در سطح محلات عملکرد خانه های پژوهش نقد و بررسی می گردد.

شقایق بیداری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران ضمن بیان این مطلب افزود: بازدید از خانه های پژوهشی با حضور کارشناسان بصورت مستمر در حال برگزاری و تاکنون از خانه های پژوهش محلات شمیران نو و قاسم آباد، ده نارمک بازدید شده است.
مدیر دفتر مطالعات امور اجتماعی و فرهنگی منطقه ۴ ادامه داد: در این بازدیدها جلساتی با حضور مدیر محله، سرپژوهشگر منطقه و پژوهشگر محله برگزار می گردد و عملکرد و مشکلات خانه پژوهش نقد و بررسی می گردد.
بیداری، در ادامه iبه برگزاری جلسه دوره ای پژوهشگران محلات اشاره نمود و اظهار داشت: این جلسات iبه منظور بررسی میزان پیشرفت طرح نیم رخ و هم اندیشی محله ای و همچنین بررسی مسائل و مشکلات مسئولین خانه پژوهش برگزار می گردد.
در ادامه تیمورنژاد مدیرکل اداره برنامه ریزی و توسعه شهری ضمن تقدیر از فعالیت های صورت گرفته در سطح محلات خاطرنشان نمود: در جهتی جشنواه  شکوفا مدیران فن آوری می بایست نخبه های محلات را تشویق وجذب نمایند تا  از همهی پتانسیل در سطح محلات استفاده شود./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.