بازدید بازرسان سپاه حضرت سید الشهدا(ع) از طرح هجرت ۳ جواد آباد

بازرسان سپاه حضرت سید الشهدا(ع) ظهر امروز از مراحل برگزاری طرح هجرت ۳ اداره آموزش و پرورش منطقه جواد آباد بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران سید علی میر محمدی کارشناس آموزش و پرورش منطقه جواد آباد با اشاره به بازدید سپاه سید الشهدا استان تهران مدارس منطقه جواد آباد اظهار داشت: در این بازدید مدارس تحت پوشش مورد ارزیابی قرار گرفتند و نقاط ضعف و قوت آن برای بهبود کیفی و اجرای طرح هجرت مورد ارزیابی قرار می گیرد.
در ادامه النجری مدیر آموزش و پرورش جواد آباد در این خصوص تصریح کرد: با توجه به بعد مسافت و پراکندگی مدارس و محرومیت این منطقه خواستار نظارت و پشتیبانی ویژه سپاه پاسداران از منطقه جواد آباد شده ایم.
وی در رابطه با اقدامات مطرح صورت گرفته در جهت آماده سازی مدارس طی دو سال گذشته افزود: به خواست خدا ما توانستیم با همیاری و همدلی همکاران خود در آموزش و پرورش این منطقه حدود ۵۰ مدرسه را در ۲ سال گذشته محیط مناسب آموزشی و تفریحی و فرهنگی در مدارس را ایجاد نماییم و تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا مدارس باقی مانده برای ایجاد محیط مناسب آموزشی به اتمام برسانیم.
همچنین در ادامه خاکی مدیر  بسیج سازندگی سپاه حضرت سید الشهدا با ابراز رضایت از انجام کیفی طرح هجرت ۳ در  این منطقه تصریح کرد: در ارزیابی بازرسان مدارس منطقه جواد آباد عملکرد مثبتی از خودشان و در رده مدارس موفق بر پا کننده این طرح قرار گرفتند.
وی در پایان خاطر نشان کرد: سپاه حضرت سید الشهدا (ع) برای ارتقای بیشتر امنیت دانش آموزان تمام تلاش خود را یکبار گرفته و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد./ل


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.