بازدید حجت الله ایوبی از پشت صحنه فیلم ˝بهمن˝

گردآوری توسط گروه فرهنگ و هنر ممتازنیوز

دکتر ˝حجت الله ایوبی˝ معاون وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی ،در روند بازدیدهای خود از پشت صحنه فیلم های سینمایی در دست تولید،با حضور در پشت صحنه فیلم ˝بهمن˝با عوامل این فیلم دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش هنرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی،در فیلم”بهمن” به کارگردانی مرتضی فرشباف که روزهای پایانی فیلمبرداری اش را به مدیریت هومن بهمنش پشت سرمی گذارد،احمد حامد وفاطمه معتمدآریا ایفاگر نقش های اصلی می باشند وتهیه کنندگی آن نیز برعهده جواد نوروز بیگی است.

در جریان این بازدید،هر یک از عوامل تولید فیلم”بهمن” در پاسخ به سئوالات دکتر ایوبی توضیحاتی را دربارهٔ روند تولید این فیلم ارائه کردند.

لوکیشن فیلم “بهمن”در منطقه قیطریه تهران ودر مجاورت موزه و نگارخانه استاد علی اکبر صادقی است.

پس از بازدید ایوبی از پشت صحنه فیلم “بهمن”،او با حضور در موزه و نگارخانه استاد علی اکبر صادقی،ضمن بازدید از آثار این هنرمند با وی دقایقی به گفت و گو نشست.

ایوبی پیش از این نیز از پشت صحنه فیلم های “شهرموش ها۲″به کارگردانی مرضیه برومند،”معراجی ها” به کارگردانی مسعود ده نمکی،”آتش بس۲″ به کارگردانی تهمینه میلانی،”دلم می خواد” به کارگردانی بهمن فرمان آرا بازدید کرده بود و در برنامه آتی خود قرار است از پشت صحنه فیلم “مزارشریف”به کارگردانی عبدالحسن برزیده بازدید کند.

انتهای پیام/۵۵
 


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.