بازدید مستمر از انبار ستاد پشتیبانی ویژه مدیریت بحران و پایگاه چند منظوره در منطقه ۱۱

فروردین ۱۴۰۳

جانشین شهردار و دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ به صورت مسمتر از انبارهای نگهداری تجهیزات مورد نیاز در زمان بحران بازدید می نماید .

عادل قایق در دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر تصریح کرد: این بازدید ها به صورت دوره ای با رویکرد بررسی دقیق واطمینان از عملکرد صحیح ابزار و امکانات موجود در انبارهای پاسگاه پشتیبانی ویژه از پایگاه چند منظوره همچنین عملیات و کاربردی نگه داشتن این امکانات جهت استفاده بهینه در مواقع ضروری و بحرانی انجام می گردد.
وی افزود: روزهای دوشنبه هر هفته در طول سال و به صورت مستمر انبارهای پایگاه ویژه و چند منظوره توسط دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه انبار دار و کارشناسان ستاد مورد بازدید و ارزیاب دقیق قرار گرفته و از صحت امکانات عملیات و کاربردی بودن آن ها چیدمان و نحوه دسترسی اصولی و کلیه ضوابط مربوطه اطمینان حاصل شده و چنانچه مورد معیوب و یا نقصانی ملاحظه شود فورا نسبت به رفع نقص دستورات لازم صادر می گردد.
عادل قایق ور دبیر ستاد مدیریت بحران منطقه ۱۱ با تاکید بر اهمیت این موضوع اذعان داشت: کلیه امکانات تجهیزات ادوات و ابزار موجود در انبارهای پایگاه ویژه و چند منظوره در مواقع عادی باید به روز و آماده دقیق سالم و کاربردی نگه داری می شوند تا در موقعیتهای اضطراری و بحران بتواند بدون فوت وقت و در کمال صحت به صورت بهینه از آن ها در جهت رفع بحران امداد رسانی در حوزه مدیریت بحران استفاده کرد. /


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.