بازسازی القاعده، خطرناک تر از سلاح هسته ای

جام جم آنلاین: رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: خطر بازسازی القاعده در سواحل جنوب شرقی مدیترانه که در حال شکل گیری است، از خطرات بزرگ راهبردی برای جهان محسوب می شود که خطرناک تر از سلاح هسته ای است.

 به گزارش روز سه شنبه جام جم آنلاین به نقل از دفتر ویژه رییس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی امروز در دانشگاه عالی دفاع ملی افزود: استکبار جهانی با حمایت از القاعده در سوریه، به دنبال ایجاد منطقه ای امن بجای مصر انقلابی در کنار رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: استکبار جهانی که پیش از این القاعده و طالبان را ایجاد و ضربات سنگینی را نیز از آنها دریافت کرده، امروز مدعی جنگ با القاعده در کشور اسلامی پاکستان است اما چشمش را بر همه عبرت های پیشین بسته و در حال بازآفرینی القاعده در سوریه و لبنان است.

رییس هیات امنای دانشگاه عالی دفاع ملی اظهارداشت: آمریکا مدعی کشتن رهبر القاعده و به دریا انداختن جسد آن است، اما امروز القاعده رهبری دارد که هویت آن برای آمریکا آشکار است و اداره تروریست ها و مزدوران در جنوب شرقی مدیترانه به دست این رهبر القاعده است.

وی با زیر سوال بردن استراتژی استکبار جهانی در برخورد با تروریستم گفت: استراتژیست های آمریکا باید به این تناقض آشکار پاسخ دهند که اگر در پاکستان با القاعده می جنگند، افغانستان را بخاطر القاعده اشغال کردند، پس چرا در پی ایجاد بازآفرینی القاعده در سواحل نزدیک اروپا هستند؟


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.