بازسازی وقایع ۱۶ آذر از سوی دانشجویان دانشگاه اصفهان

۱۱م آذر ،

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان از تشکیل ستاد دانشجویی ۱۶ آذر توسط تشکل‌های دانشجویی به منظور بازسازی وقایع ۱۶ آذر ۳۲ و تنویر فضای دانشجویی نسبت به وقایع آن روز خبرداد.

علی صالحی در گفتگو با خبرنگار دانشگاهممتازنیوز، با اشاره به برنامه‌های این دانشگاه برای گرامیداشت روز ۱۶ آذر اظهار داشت: با همکاری که توسط تشکل‌های دانشجویی انجام داده‌ایم ستاد دانشجویی ۱۶ آذر را پی‌ریزی کردیم که قرار است در این ستاد وقایع ۱۶ آذر را بازسازی کنیم.
وی با بیان اینکه در همین زمینه تریبون آزادی با موضوع «هویت و ویژگی‌های جریان دانشجویی» را روز دوشنبه ۱۳ آذر برگزار می‌کنیم، گفت: قصد داریم در این نشست فضای ۱۶ آذر سال ۱۳۳۲ را با هدف تکمیل اطلاعات و آشنایی بیشتر دانشجویان با این جریان بازسازی کنیم.

این فعال دانشجویی تصریح کرد:  همچنین شنبه ۱۸ آذر برنامه‌ای را تحت عنوان «دانشجویان سه نسل انقلاب» برگزار خواهیم کرد که در آن سعی خواهد شد سه نسل متفاوت از دانشجویان دور هم جمع شده تا راجع تاثیرگذاری جنبش دانشجویی در برهه‌های مختلف کشور صحبت کنند.

مسئول بسیج دانشگاه اصفهان خاطرنشان کرد: بسیج دانشجویی این دانشگاه ویژه نامه‌ای را به مناسبت روز دانشجو منتشر می‌کند که فضایی کاملا دانشجویی دارد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.