بازنگری طرح ۱۱ ماده‌ای ارزی در کمیسیون اقتصادی

۲۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: هدف از این طرح ثبات بازار ارز و تامین کالاهای اساسی مردم است که بزودی در کمیسیون مورد بازنگری قرار می گیرد.

علیپور نماینده ماکو، چالداران و پلدشت در گفتگو با خبرنگار پارلمانی باشگاه خبرنگاران درباره آخرین وضعیت طرح ۱۱ ماده‌ای ارزی گفت:‌ طرح “ساماندهی تخصیص ارز در شرایط اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید ملی” روز قبل با قید یک سریعت اعلام وصول و برای جمع‌بندی نهایی iبه کمیسیون اقتصادی مجلس ارجاع داده شد.

وی افزود: اهدافی که در این طرح دنبال می‌شود تامین کالاهای اساسی، ثبات بازار ارز، حمایت از بخش تولید و تولیدکنندگان، تهیه کالاهای اساسی مورد نیاز مردم و اختصاص ارز مرجع iبه کالاهای اساسی و ضروری مورد نیاز مردم است.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی تصریح کرد: با توجه iبه اینکه این طرح iبه امضای حدود ۱۲۰ نفر از نمایندگان رسیده است، خواهان بازنگری این طرح در کمیسیون هستیم تا بتوانیم از نظر کارشناسان و اساتید و مرکز پژوهش‌های مجلس iبهره‌مند شویم.

علیپور خاطر نشان کرد: پس از محاسبات و ارزیابی می‌توانیم این طرح را iبه صحن بیاوریم و امیدوارم مورد تایید نمایندگان و اعضای کمیسیون قرار گیرد.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.