بازنگری سرفصل دروس دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد

۳۰م دیماه ،

بازنگری سرفصل دروس دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی دریا و اقیانوس صورت گرفت.

وحید چگینی رئیس موسسه ملی اقیانوس شناسی در گفتگو با خبرنگارصنفی آموزشی  باشگاه خبرنگارانگفت: گروه علوم و فنون دریا به صورت گروهی مستقل زیر نظر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در زمینه دریا و اقیانوس فعالیت می کند.

وی افزود: این گروه دارای چهار کمیته تخصصی شامل علوم انسانی دریا، مهندسی دریا، علوم غیرزیستی دریا است که خوشبختانه در نقشه جامع علمی کشور توجه جدی به بحث دریا و اقیانوس شناسی شده و هم اکنون این حوزه به عنوان یکی از اولویت های اساسی در برنامه ریزی های کلان کشور مورد توجه قرار گرفته است.

چگینی ضمن بیان اینکه تدوین سند ملی مرتبط با جو، دریا و اقیانوس به عنوان یک اولویت راهبردی در دستور کار ستاد راهبردی نقشه جامع علمی-شورای عالی انقلاب فرهنگی قرار گرفته است اظهار داشت: قرار است این سند به محوریت معاونت پژوهشی و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و حضور کلیه دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و سازمان ها و ارگان های دریایی ظرف مدت یکسال تهیه شود.

وی خاطر نشان کرد: هم اکنون بازنگری سرفصل دروس دوره های کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی دریا و اقیانوس با حضور استادان، متخصصان و نمایندگان ارگان های دریا به اتمام رسیده است./ع۲


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.