بازهم دانش آموزان سال دوم دبیرستان را به راهیان نور می بریم

فروردین ۱۴۰۳

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اینکه اردوهای راهیان نور شجره طیبه است، گفت: بازهم دانش آموزان سال دوم دبیرستان یعنی سال یازدهم نظام تازه را با شرایط قانونی به اردوهای راهیان نور می‌بریم.

به گزارش خبرنگار دفاعی- امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ حمیدرضا حاجی بابایی در جمع خبرنگاران در حاشیه همایش راهیان نور دانش آموزی دربارهٔ برنامه امسال آموزش و پرورش برای راهیان نور اظهار داشت: راهیان نور شجره طیبه است و طبق بررسی‌ها بالاترین اثر را در تحکیم خانواده و تربیت بچه‌ها دارد.

 
وی افزود: قرار شد در این برنامه از قبل خدمت سردار نقدی و عزیزان سپاه بودیم لذا بر اساس این برنامه در سال دوم دبیرستان از مرحله دوم یعنی سال یازدهم نظام تازه دختران و پسران دانش آموز را به اردوهای راهیان نور ببریم.
 
وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: الحمدلله این برنامه موفقیت آمیز بوده و عزیزان سپاه و بسیج زحمات بسیاری را در این باره کشیدند.
 
حاجی بابایی با اشاره به تقدیر خانواده‌ها از این برنامه خاطرنشان کرد: انشاءالله بازهم در همان سال دوم دبیرستان و باهم شرایط قانونی اردوهای راهیان نور در خدمت دانش آموزان (در قالب طرح آمادگی دفاعی) خواهیم بود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.