بازیکنان سرخابی از مسائل پشت پرده می گویند!

یکشنبه ۱۱ تیر – ۱۲:۲۲:۴۴ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

مزدک میرزایی خبر داد:

بزرگنمایی:  

تصویربرداری مجموعه مستند « تاریخ شهرآورد» کاری از شبکه مستند سیما ، در سی قسمت سی دقیقه ای و به منظور بررسی تاریخ بازی های شهرآورد بین دو تیم مطرح پایتخت به نیمه راه رسید.
به گزارش خبرگزاری ممتاز، مزدک میرزایی تهیه کننده این مجموعه ضمن اعلام این خبر به روابط عمومی شبکه مستند سیما،  افزود : این مجموعه یک مستند ورزشی ترکیبی است که سعی دارد برای اولین بار نه تنها به تاریخ تمام مسابقات استقلال و پرسپولیس از آغاز تا به امروز که به حوادث مهم و اتفاقات و مسایل پشت پرده فوتبال نیز در دوره های مختلف بپردازد.
وی تصریح کرد یکی از بخش های جذاب این برنامه حضور بازیکنان و پیشکسوتان دو تیم و بیان خاطراتشان از اتفاقات و مسایل پشت پرده مسابقات است به گونه ای که هر کدام از زاویه دید خودشان ابعاد اتفاقات گذشته و مسائل هر دو باشگاه را بررسی خواهند کرد.
میرزایی اضافه کرد : کار گویندگی « تاریخ شهرآورد » علاوه بر بخش تهیه کنندگی بر عهده خودم است و حمید حاجی نوروزی کارگردانی و تدوین کار را بر عهده دارد . ضمن این که حسین فرج اللهیان مدیر تولید مجموعه است و امیدورایم با آماده شدن و تدوین پنج قسمت اول مجموعه  تا پایان این ماه ، « تاریخ شهرآورد » از مرداد ماه و قبل از بازی شهرآورد امسال به روی آنتن شبکه مستند سیما برود.  

کد خبر: ۲۰۱۲۰۷۰۱۱۲۲۲۴۴۵۰۳


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.