بازی با تیم‌های بزرگسال تیم ما را آبدیده می‌کند

۵ م دیماه ،

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، دوستی‌مهر دربارهٔ دیدارهای دوستانه تیم نوجوانان با تیم‌های بزرگسال گفت: در حال آماده‌سازی برای حضور در تورنمنت جام جهانی کوچک روسیه هستیم و البته در این اردو که ۲۹ بازیکن دعوت شده بود، ما سه بازی دوستانه با تیم‌های بزرگسال تدارک دیدیم که امروز در آخرین بازی به مصاف تیم نیروی زمینی تهران می‌رویم. البته ما از بازی با تیم‌های بزرگسال هدف داریم.

وی ادامه داد: بازی با تیم‌های بزرگسال تجربه تیم ملی نوجوانان را بالا می‌برد. علاوه بر این، بازیکنان از بازی با تیم‌های رده سنی بالاتر شرایط سخت را تجربه می‌کنند و این می‌تواند در بازیهای آینده ما مقابل حریفان هم سن و سال حسابی به کمکمان بیاید. این شیوه کاری من است و سالهاست با این شیوه توانسته‌ایم نتایج خوبی بگیریم. بازی با تیم بزرگسال بازیکنان را آبدیده می‌کند.

دوستی مهر در ادامه گفت: نتیجه اصلا برای ما مهم نیست و مهم کسب تجربه است. بازی دیروز ما با تیم پاس همدان مخصوصا در نیمه اول یکی از بهترین بازیهای تیم ملی نوجوانان بود و توپ و میدان در اختیار ما بود. هم بازیکنان خوب تیم پاس همدان و هم خود مربی تیم به وجد آمده بودند. ما در نیمه اول اجازه ندادیم پاسی‌ها راحت بازی را بچرخانند و به هم پاس بدهند. این تیم بازیکنان بزرگی مثل مجتبی شیری، سید محمد علوی و لفته حمیدی داشت و دیگر بازیکنان پاس همدان هم نامدار بودند. به اسامی این تیم اگر نگاهی بیندازید می‌بینید که ما چه کار سختی داشتیم. بازیکنان ما تنها ۱۶ سال داشتند و دیروز خیلی خوب مقابل پاس ظاهر شدند. البته در نیمه دوم ترکیب تیم را تغییر دادیم.

سرمربی تیم ملی نوجوانان در پایان گفت: امروز از ساعت ۱۴:۳۰ با تیم خوب مقاومت تهران بازی می‌کنیم و اردو به پایان می رسد. بعدازظهر هم از طریق سایت رسمی فدراسیون فوتبال برنامه اردوی بعدی و بازیکنان اردوی جدید را اعلام می کنیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.