بازی راه‌آهن – مس در کرمان برگزار می‌شود

این بازی طبق برنامه اولیه قرار بود در تاریخ پنجم مهرماه سال جاری در ورزشگاه اکباتان برگزار شود اما سازمان لیگ به دلیل هم‌زمانی بازی با مسابقات نوجوانان قهرمانی آسیا که بخشی از بازی‌های آن در ورزشگاه اکباتان برگزار می‌شود، این بازی را به تاریخ ششم مهرماه در ورزشگاه تختی تهران موکول کرد.

به گزارش فارس،با توجه به اینکه برنامه مذکور، باشگاه راه‌آهن را از امتیاز میزبانی خود محروم می‌کرد، باشگاه تلاش کرد تا نظر مساعد فدراسیون فوتبال و باشگاه مس کرمان برای جابه‌جایی میزبانی در دو بازی رفت و برگشت لیگ را به دست آورد که در نهایت با مساعدت و همکاری طرفین، این قضیه امکان‌پذیر شد و بازی در همان تاریخ اولیه در کرمان برگزار می‌شود.

در واقع قرار شد در بازی هفته دهم که پنجم مهرماه برگزار می‌شود، مس کرمان میزبان بازی باشد و میزبانی بازی برگشت دو تیم به باشگاه راه‌آهن واگذار شود. این تصمیم به این دلیل گرفته شد که ورزشگاه اکباتان میزبان بازی‌های نوجوانان آسیاست و چون پای مسائل ملی در میان است، تمامی طرف‌های ذیربط از جمله باشگاه مس کرمان و فدراسیون و سازمان لیگ در این رابطه مساعدت کردند تا باشگاه راه‌آهن نیز متضرر نشود.

تیم فوتبال راه‌آهن در هفته نهم لیگ، روز جمعه ۳۱ شهریور در قزوین به مصاف داماش می‌رود و بعد از آن برای بازی روز پنجم مهرماه مقابل مس کرمان آماده خواهد شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.