بازگشایی کلیه مدارس از روز شنبه

معاون آموزشی و نوآوری اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران ضمن اشاره به ساماندهی نیروی انسانی، امکانات، فضا و تجهیزات مدارس گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی در پایتخت هیچ‌گونه مشکلی نخواهیم داشت.
 
محمود حسینی در گفت‌وگو با ایسنا، افزود: ستاد پروژه مهر ۹۱، از اردیبهشت امسال در قالب کمیته‌های ساماندهی نیروی انسانی، تعیین فضا، تجهیزات، ارزیابی و نظارت و کمیته توجیه و تبلیغ فعالیت خود را آغاز کرده و مناطق ۱۹ گانه آموزش و پرورش تهران خود را برای بازگشایی مدارس در مهر ماه آماده کرده‌اند.
 
وی افزود: با توجه به اینکه امسال آموزش و پرورش در راستای استقرار نظام ۳-۳-۶ پایه ششم ابتدایی را وارد نظام آموزشی می‌کند، تامین فضا و نیروی انسانی مورد نیاز در دستور کار اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران قرار گرفته و آموزش ضمن خدمت معلمان و آموزگاران این پایه آغاز شده که تا پایان هفته جاری این آموزش‌ها به اتمام می‌رسد.
 
معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران با بیان اینکه همه مدارس با آمادگی کامل به استقبال سال تحصیلی جدید و دانش‌آموزان می‌روند، تصریح کرد: ۲۹ شهریور ماه دانش‌آموزان کلاس اول ابتدایی سال تحصیلی جدید را آغاز کردند و از روز شنبه اول مهر ماه نیز همه مدارس شهر تهران بازگشایی شده و دانش‌آموزان همه مقاطع در مدارس حضور خواهند داشت.
 
به گفته حسینی، در سال تحصیلی جدید یک میلیون و ۷۰۰ هزار دانش‌آموز در پایه‌های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و کاردانش و فنی‌حرفه‌ای وارد مدارس می‌شوند و بر اساس آخرین برآوردهای اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، امسال ۶۰ هزار معلم، مربی، مدیر و کادر اداری آموزش و پرورش فعالیت خود را در مهر ماه آغاز خواهند کرد.
 
وی در ادامه با تاکید بر اینکه آموزش و پرورش شهر تهران هیچ‌گونه مشکلی در زمینه نیروی انسانی و فضا و امکانات آموزشی و پرورشی ندارد، تصریح کرد: همه نیروهای مورد نیاز از طریق فرهنگیان موظف و غیرموظف تامین می‌شود و امسال هیچ‌گونه کمبود معلم نخواهیم داشت و پیش‌بینی‌های لازم نیز برای کلاس‌های پایه ششم ابتدایی صورت گرفته است.
 
به گفته معاون آموزشی اداره کل آموزش و پرورش شهر تهران، امسال کمتر از سه درصد مدارس شهر تهران در نوبت بعدازظهر و بیش از ۹۷ درصد مدارس در نوبت صبح فعالیت آموزشی خواهند داشت.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.