بازگشت تیم ملی هندبال بانوان از سبزوار

تیم ملی هندبال بانوان کشورمان روز ۱۷ مهر از سبزوار به تهران باز می گردد.

ناریه مقبول، سرپرست تیم ملی بانوان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: بانوان ملی پوش از روز ۱۰ مهر در شهرستان سبزوار اردو زده اند و این حضور ۲ روز دیگر ادامه دارد و روز ۱۷ مهر به تهران باز می گردند.

وی تصریح کرد: در این مدت ۳ دیدار با تیم هندبال ثامن‌الحج بانوان این شهرستانی برگزار کردیم که در بازی نخست که روز چهارشنبه ۱۲ مهر صورت گفت ملی پوشان ۲۳ بر ۱۵ این حریف را شکست دادند.در دیدار دوم که پنجشنبه ۱۳ مهر صورت گرفت ۲۴ بر۱۷ پیروز شدیم و در نهایت در بازی روز جمعه ۱۴ مهر ۲۱ بر۲۱ مساوی شدیم.

مقبول در ادامه گفت: تمرینات این اردو صبح و عصر در سالن سربداران سبزوار انجام می شود  و سانیا پانیچ سرمربی تیم به شناسایی تیم های بازیکنان و چه جایی استفاده ش پرداخته است و برنامه های خود را در زمین پیاده می کند.

وی اشاره کرد: اردوها در شرایط خوبی برگزار می شود و امکانات کافی در اختیار تیم قراردارد در این مدت که اردوها انجام می شود به صربستان رفتیم و اردوی برون مرزی برگزار کردیم و با توجه به حضور مربی با تجربه در کنار تیم ملی و برگزاری منظم و منسجم اردوها نتایج خوبی در بازیهای آسیایی اندونزی (۱۳ آذرسال جاری) کسب کنیم و افتخاری برای کشورمان کسب نمائیم.

مقبول گفت: تازمان آغاز رقابت های آسیایی اندونزی ۳ اردوی دیگر داریم که همگی در تهران و تالار هندبال استان خواهد بود از مسئولین فدراسیون درخواست کرده ایم درصورت امکان چند دیدار با تیم های آسیایی داشته باشیم تا با آمادگی کامل به این رقابت ها اعزام شویم.

وی اضافه کرد: تیم هایی که در مسابقات سال جاری اندونزی حضور خواهند داشت قدرتمند هستند ولی ما ترسی از آنها نداریم و با قدرت مقابل آنها قرار خواهیم گرفت و نتایج لازم را خواهیم گرفت.

مقبول خاطرنشان کرد: این سومین حضور ما در رقابت های آسیایی است و متأسفانه در دو حضورمان نتایج خوبی نگرفتیم با این حال این ناکامیها را فراموش کرده ایم و ظرفیت و پتانسیل خوبی که در تیم ملی داریم حرفهای زیادی در این مسابقات برای گفتن داریم./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.