بازگشت مجیدی برای ۴بازی به استقلال

شنبه ۱۳م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

ممتازنیوز : مدیر عامل باشگاه استقلال تهران،گفت: فرهاد مجیدی در چهار بازی پایانی لیگ به ترکیب استقلال اضافه خواهد شد.

علی فتح اله زاده با حضور در غرفه ایرنا، گفت: خوشبختانه با تلاشی که بازیکنان ما نموده اند و همچنین حمایت هواداران خوبمان موفق شده ایم نتیجه قابل قبولی را در این فصل کسب کنیم.

وی با اشاره به جایگاه قابل قبول استقلال در لیگ برتر، ادامه داد: استقلال در حال حاضر به جایگاه واقعی خود رسیده و باید این جایگاه را حفظ کنیم تا در پایان لیگ بتوانیم هواداران راخوشحال کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران در خصوص وضعیت عماد رضا،گفت:عماد رضا هفته آینده برای ثبت قرارداد خود با باشگاه استقلال به تهران مسافرت خواهد نمود و هیچ مشکلی برای حضور او وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه توزی دیگر به استقلال باز نخواهد گشت، تصریح نمود: قرار است این بازیکن عراقی جایگزین رودریگو توزی شود و دیگر وی به استقلال باز نخواهد گشت و این مساله قطعی شده است.

وی با اشاره به بازگشت فرهاد مجیدی به استقلال، اظهار داشت: در حال حاضر مجیدی برای حضور در کلاس مربیگری به انگلیس مسافرت نموده و ما به دنبال بازگشت او به استقلال هستیم.

فتح اله زاده خاطرنشان نمود: این بازیکن قرار است در چهار بازی آخر استقلال به ترکیب تیم ملحق شود و با پیراهن تیم خود از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

وی در مورد مشکلات مالی باشگاه استقلال تهران نیز گفت: وضعیت مالی همه تیم ها مناسب نمی باشد و اما مشکلات مالی تا حدودی برطرف شده و توانسته ایم بدهی های بازیکنان را پرداخت کنیم.

مدیرعامل باشگاه استقلال تهران، اظهار داشت: امیدوارم با تزریق پول های بیشتر بتوانیم بدهی های افرادی چون پرویز مظلومی را نیز پرداخت کنیم.

طبقه بندی: ورزش   |   تعداد بازدید: ۱۰۰ نفر   |   تاریخ انتشار یافتن: شنبه ۱۳ آبان

آخرین اخبار و جدیدترین مطالب در مورد , استقلال, بازگشت مجیدی برای ۴بازی به استقلال, باشگاه استقلال, فرهاد مجیدی, مجیدی, مدیر عامل باشگاه استقلال

ایرنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.