بازگشت ۳۷ بیمار از مدینه به ایران/ ۱۱ زائر در بیمارستان بستری می باشند

به گزارش تفسیری ممتازنیوز به نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۵ شنبه ۱۸ آبان ۹۱،

esmail golrokh-10.jpg

معاون حج و عمره و رییس عملیات تمتع ۹۱ از بازگرداندن ۳۷ زائر بیمار به ایران خبرداد و گفت: در حال حاضر ۱۱ زائر در بیمارستان بستری می باشند.

دکتر ولید دنده‌بر در گفت‌وگو با خبرنگار«اجتماعی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با بیان اینکه در مدت موسم حج، ۳۰۰۰ مأموریت انتقال زائر به مراکز درمانی صورت گرفته است، گفت: این در حالی است که ۱۴۰۰ آمبولانس (از هتل به بیمارستان پزشکی مکه و عرفات) برای انتقال بیماران اعزام شده است.

وی ادامه داد: از ابتدای ورود زائران ایرانی حدود ۵۶ هزار خدمت عمومی و اختصاصی در بین چهار مرکز در بیمارستان‌های مکه، مدینه و همچنین پلی کلینیک در عرفات و منا از جمله دندان پزشکی، بستری در اورژانس، سونوگرافی و… به زائران ارائه شده است.

معاون حج و عمره مرکزپزشکی حج و زیارت جمعیت هلال‌احمر، گفت: در حال حاضر در بیمارستان سعودی ۱۱ بیمار بستری می باشند و خوشبختانه حال بقیه زائران خوب است و تاکنون ۳۷ بیمار از مدینه به ایران انتقال داده شده‌اند.

رییس ستاد عملیات پزشکی تمتع ۹۱ در پایان از زائران خواست که هنگام بازگشت به ایران در فرودگاه حتی‌الامکان از دست دادن و روبوسی‌کردن اجتناب نمایند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.