بازیهای یکنواخت،مردم را از سوپر استارها رویگردان نموده است

شنبه ۲۰م آبان به نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

مریم سعادت در گفت وگو با هنر آنلاین در باره عدم استقبال مردم از سوپر استاره

مریم سعادت سبب عدم استقبال مردم از سوپر استارها را بازیهای تکراری و یکنواخت آنان دانست.

مریم سعادت بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون در گفت وگو با هنر آنلاین در باره علل عدم استقبال مردم از فیلم هایی که سوپر استارها در آن بازی دارند گفت :کیفیت نه چندان مطلوب فیلم نامه ها و بازی های یکنواخت بازیگران سوپر استارها سبب عمده عدم استقبال مخاطبان از فیلم ها است .
 

بازیگر ” آقا یوسف ” با تاکید بر اینکه مخاطب در حال حاضر بازی خوب برایش ملاک است نه نام و آوازه بازیگر تاکید نمود : اگر این شیوه تدام داشته باشد و اولویت مردم دیدن فیلم خوب و باکیفیت باشد و تمایلی به دیدن صرف چهره های سوپر استارها نداشته باشند می توان به تغییر ذائقه مخاطبان خوشبین بود .

بازیگر ” ماهی ها عاشق می شوند “در ادامه با اشاره به تاثیرات اقتصادی در عدم استقبال مردم از فیلم ها در سینماها افزود : برای طبقه متوسط فراهم نمودن شرایط مالی برای رفتن یک خانواده ۵ نفره به سینما دشوار شده است . در سال های پیش هم مردم به سینما برای دیدن بازی تکراری سوپر استارها می رفتند اما شرایط اقتصادی سبب شده مردم سینما رفتن را از اولویت هایشان حذف نمایند . استقبال مردم حتی از فیلم های شبکه نمایش خانگی هم کمتر شده و آن تعدادی هم که فیلم دیدن برایشان اهمیت دارد . ترجیح می دهند منتظر شوند که فیلم را در شبکه نمایش خانگی ببینند .

سعادت با اشاره به اینکه در این دو سه ساله اخیر سوپر استار تازهی به سینما وارد نشده است گفت : بسیار از سوپر های استارهای سال های پیش با تلاش سعی می نمایند قالب های متفاوتی را در بازیگری تجربه نمایند . نمونه مثال زدنیش مهناز افشار است که در این یکی دو ساله اخیر نقش های متفاوتی را تجربه نموده است و حتی به بازیگری تئاتر هم پرداخته است و بازی های خوبی از خودش انجام می دهد اما سوپر استار از جنس مهناز افشار کم داریم که تلاش نمایند و قالب های تازهی را در کارشان انجام بدهند.
 

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.