بازیکن تیم ملی بوسنی: گوچی خطرناک ترین یار ایران است

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > فوتبال ملی – هریس مجنونیان ، یکی از ستاره های بوسنی در جام جهانی است که می گوید ایران بازیکن خطرناکی به اسم گوچی دارد.

به گزارش ممتاز ؛ هریس مجنونیان ، یکی از بازیکنان تیم ملی بوسنی بعد از همگروهی با ایران می گوید شناختی آنچنانی از تیم ملی ایران ندارد اما به سبب سال ها حضور در فوتبال هلند ، بسیار خوب با رضا قوچان نژاد آشناست. این بازیکن دو رگه هلندی – بوسنیایی به پایگاه اینترنتی گل می گوید:« من در رده های سنی هلند بازی کردم و در لیگ این کشور هم حاضر بودم. آنجا بازیکنی ایرانی بازی می کرد به اسم رضا گوچی. او در آن سال ها با من به اردوهای رده سنی هم دعوت می شد. من او را بسیار خوب می شناسم و می دانم که رضا با گل هایش سبب صعود تیم ملی ایران به جام جهانی شد. او بی شک یکی از خطرناک ترین بازیکنان تیم ملی ایران است.»

زمانی که مجنونیان در تیمهای آ.زد آلکمار و اسپارتا روتردام بازی می کرد، قوچان نژاد پیران تیم های هیرنوین را برتن می کرد و بعد به تیم عقابهها، اف سی امن و اس.سی کامبور رفت. قوچان نژاد ۲۶ ساله حالا برای تیم بلژیکی استاندارد لیژ توپ می زند وباگلهای مهمش به رسیدن ایران به جام جهانی کمک بسیاری کرد.»

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.