بازیکن سابق ملوان: احمدزاده کمک‌های خوبی ندارد

۱۰اردیبهشت،

بازیکن سابق ملوان و سرمربی تیم فوتبال امید ملوان معتقد است که چندین عامل در شکست و ناکامی‌های ملوانان دخیل بوده است.

محمد قدیربحری در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) – منطقه گیلان، با بیان اینکه چندین عامل در شکست و ناکامی‌های ملوانان دخیل بوده است، اظهار کرد: مسائل مالی را نمی‌توان کتمان کرد و من این را از بازیکنان پرسیده‌ام که مسائل مالی در روحیه آنها تاثیر داشته است ولی به نظر من احمدزاده کمک‌های خوبی را روی نیمکت ملوان ندارد که در مواقع لزوم به او کمک کنند.

وی در ادامه به تشریح این موضوع پرداخت و گفت: در بسیاری از بازی‌ها اتفاق می افتد که سرمربی نیاز به مشورت فکری دارد یا بازی به گونه‌ای رقم می‌خورد که باید به سرمربی کمک کرد که از آن مخمسه خارج بیاید که متاسفانه این نیمکت توانایی انجام مشاوره یا کمک به سرمربی تیم را ندارد.

قدیربحری ادامه داد: به نظر من این آقایان به سبب ترس از دست دادن جایگاه خود بر روی نیمکت تیم ملوان از اینکه به وظیفه خود عمل کنند طفره می‌روند و وظیفه خود را به خوبی انجام نمی‌دهند و با نگفتن بعضی از حقایق بدلیل همان ترس از دست دادن جایگاه، نمی‌خواهند که به تیم کمک کنند.

وی خاطرنشان کرد: ملوان همیشه سرمربیان موفقی در طول دوران فعالیت خود داشته ولی هیچگاه نتوانسته کمک مربی خوبی کنار آنها قرار دهد، آقایان صالح‌نیا، ایراندوست، احمدزاده و پورغلامی به تنهایی سرمربیان با دانشی می باشند ولی کادر کمک‌کننده به آنها در حد توانایی آنها نبوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.