بازیگر «آواتار» در «سوارکاران» تبعیدی استرالیایی می‌شود

«سام وورتینگتن» بازیگر فیلم‌های «آواتار» و «ترمیناتور ۴» در فیلم سینمایی «سوارکاران» بازی می‌کند که اقتباسی سینمایی از رمان پرخواننده تیم ویننون است.

به گزارش خبرگزاری فارس، کلید فیلم‌برداری این فیلم اوایل سال جدید میلادی زده می‌شود و لوکیشن‌های استرالیا و چند کشور اروپایی محل‌های اصلی فیلم‌برداری آن هستند.

خط اصلی قصه فیلم درباره یک تبعیدی استرالیایی (با بازی وورتینگتن) است که قصد دارد زندگی تازه‌ای را همراه همسر و دخترش در ایرلند آغاز کند.

زمانی که وی برای خوش‌آمدگویی به همسر و دختر کوچک خود به فرودگاه می‌رود، متوجه می‌شود فقط دخترش در انتظار اوست و اثری از همسرش نیست.

با گم شدن همسر – که هیچ نوشته و یادداشتی از خود به جا نگذاشته است – زندگی این فرد زیر و رو می‌شود و برای پیدا کردن همسر خود راهی چند کشور اروپایی می‌شود.

این سفر به‌زودی به یک سفر درونی برای کشف خود تبدیل می‌شود و این فرد با دنیا و شرایطی روبرو می‌شود که او را وارد نوع و مرحله‌ تازه‌ای از زندگی می‌کند.

رابرت کانلی کارگردان این محصول مشترک سینمایی انگلستان و استرالیاست و آن را بر اساس فیلم‌نامه اقتباسی مایکل هیرست می‌سازد.

تهیه‌کنندگان فیلم در حال حاضر مشغول انتخاب دیگر بازیگران «سوارکاران» هستند. این درام پر رمز و راز خانوادگی و اجتماعی با هزینه‌ای ۳۰ میلیون دلاری تهیه می‌شود.

سام وورتینگتن که با «ترمیناتور ۴» و «آواتار» به صورت یک چهره سرشناس عالم سینما درآمد،  مدتی قبل «خشم خدایان» را روی پرده سینماها داشت.

این درام تاریخی و حماسی قسمت دوم فیلم «برخورد تایتان‌ها» بود و با فروش خوبی در جدول گیشه نمایش سینماها (۳۰۱ میلیون دلار در سطح جهانی) روبرو شد.

وورتینگتن که درام دلهره‌آور «مردی روی لبه» را هم به تازگی روی پرده سینماها داشته است، برای سال جدید میلادی «نقض قول‌کننده‌ها» را آماده نمایش عمومی می‌کند.

وی قرار است به‌زودی جلوی دوربین دومین قسمت مجموعه فیلم علمی-تخیلی «آواتار» جیمز کامرون هم ظاهر شود.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.