بازی با هامبورگ روی هوا بود

۱۶اردیبهشت،

مهدی مهدوی کیا کلافه ازت غییر برنامه های مکرر باشگاه پرسپولیس تصمیم به خداحافظی یکطرفه گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، مهدی مهدوی کیا همانطور که وعده کرده بود تصمیم خود را عملی کرد و برای خداحافظی از پرسپولیس منتظر دیداری نماند.

مهدوی کیا از تغییر مکرر برنامه های پرسپولیس برای برنامه خداحافظی خود خسته شد این باشگاه در نهایت نتوانست به یک جمع بندی برای این برنامه ریزی برسد.

ابتدا تصمیم گرفته شده بود که او برای چند دقیقه در میدان حاضر شود اما یحیی گل محمدی بعد از اطلاع از اینکه نمی تواند چهار تعویض داشته باشد، مانع از این امر شد.

این مسئله برای مهدوی کیا بسیار سنگین بود که او به عنوان بازیکن مازاد تلقی شود، با این وجود سکوت کرد؛ بعد تصمیم گرفته شد که او قبل از آغاز رسمی بازی چند دقیقه بازی تشریفاتی داشته باشد این مسئله هم در داخل تیم مخالفاتی داشت در نهایت پس از چند روز دوباره برنامه تغییر کرد و اعلام شد که این بازی نمایشی در شان مهدوی کیا نخواهد بود و قرار است بازی با هامبورگ ترتیب داده شود.

مهدوی کیا اینگونه رفتارها را توهین به خود تلقی کرد از سوی دیگر به خوبی واقف بود که بر هم خوردن برنامه خداحافظی او ربطی به احترام و ارزشی ندارد که برای او قائل می باشند از سوی دیگر بازی با هامبورگ در حالی مطرح شد که این موضوع هنوز قطعیت نیافته بود و مهدوی کیا با ارتباطی که با مسئولان هامبورگی داشت از این موضوع آگاه بود؛ در نهایت مهدوی کیا اصرار کرد که در بازی با سپاهان از فوتبال خداحافظی خواهد کرد و منتظر برنامه باشگاه نمی ماند و او به این ترتیب استقلال خود را حفظ کرد./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.