بازی تدارکاتی برابر یک ماه تمرین است/ فضای خوبی برای شناسایی استعدادها داریم

علی دوستی‌مهر در گفتگو با خبرنگار مهر، در مورد تورمنت منظریه تهران که در آن ۵ تیم جوانان حضور دارند، ضمن بیان مطلب فوق گفت: برگزاری این تورنمنت از چند جهت مفید است و در وهله نخست فضای بسیار خوبی برای استعدادیابی در تیم جوانان را ایجاد می‌کند.

وی افزود: از سوی دیگر با توجه به حضور مربیان مطرح پایه در محل برگزاری این مسابقات، نقاط ضعف و قوت تیم نوجوانان به خوبی شناخته می‌شود و می‌توانیم برای حضور در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا آماده‌تر شویم.

سرمربی تیم فوتبال نوجوانان اضافه کرد: برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا نیاز به حداقل ۱۵ بازی تدارکاتی داریم. در این بین قرار است اواخر تیرماه ۳ بازی تدارکاتی با ژاپن انجام دهیم و امیدوارم با هماهنگی مسئولان فدراسیون فوتبال و کمیته جوانان، شرایط برای برپایی دیدارهای تدارکاتی دیگر فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه محمدرضا بازاج تنها مصدوم این تیم است که پس از سه ماه در اردوی آینده تیم حضور خواهد یافت، تصریح کرد: وقتی به شرایط آماده‌سازی تیم‌های دیگر مطرح آسیا از جمله ژاپن و کره‌جنوبی نگاه می‌کنیم، آنها در فاصله زمانی ۲ ساله حداقل ۵۰ بازی تدارکاتی انجام می‌دهند، پس برگزاری این دیدارها خواسته زیادی نیست.

دوستی‌مهر در پایان گفت: در رده پایه دیدار تدارکاتی در آماده‌سازی تیم حرف اول را زده و نقش مهمی برای پیشرفت تیم دارد، به نظرمن یک بازی خوب و مناسب برای تیم نوجوانان، برابر یک ماه برگزاری تمرین برای بازیکنان است.

تورنمنت ۶ جانبه منظریه تهران در حالی از فردا چهارشنبه آغاز می‌شود که در گروه اول تیم فوتبال جوانان، تیم منتخب جوانان جنوب و تیم منتخب جوانان شمال شرق حضور دارند و در گروه دوم تیم فوتبال نوجوانان با تیم منتخب جوانان مرکز و تیم منتخب جوانان شمال غرب همگروه شده است.

تمام دیدارهای این تورنمنت در اردوگاه شهید باهنر واقع در منظریه تهران برگزار شده که نفرات برتر تیم‌های منتخب جوانان مرکز، جنوب، شمال شرق و شمال غرب به جمع نفرات تیم جوانان اضافه خواهند شد.

برنامه کامل این مسابقات به شرح زیر است:
دورمقدماتی:
چهارشنبه ۲۴/۰۳/۹۱
نوجوانان ایران – منتخب جوانان مرکز، ساعت ۱۵:۳۰
* منتخب جوانان جنوب – منتخب جوانان شمال شرق، ساعت ۱۷:۳۰

پنجشنبه ۲۵/۰۳/۹۱
منتخب جوانان مرکز- منتخب جوانان شمال غرب، ساعت ۱۵:۳۰
* جوانان ایران – منتخب جوانان جنوب، ساعت ۱۷:۳۰

جمعه ۲۶/۰۳/۹۱
*
نوجوانان ایران – منتخب جوانان شمال غرب، ساعت ۱۵:۳۰
* جوانان ایران – منتخب جوانان شمال شرق، ساعت ۱۷:۳۰

مرحله نیمه نهایی:
شنبه ۲۷/۰۳/۹۱
* تیم اول گروه دوم – تیم دوم گروه اول، ساعت ۱۵:۳۰
* تیم اول گروه اول – تیم دوم گروه دوم، ساعت ۱۷:۳۰

مقام پنجم و ششم:
یکشنبه ۲۸/۰۳/۹۱

*
تیم سوم گروه اول – تیم سوم گروه دوم، ساعت ۱۷:۳۰

دیدار رده‌بندی:
دوشنبه ۲۹/۰۳/۹۱

 تیم‌های بازنده دیدارهای مرحله نیمه نهایی، ساعت ۱۵:۳۰

دیدار فینال:
دوشنبه ۲۹/۰۳/۹۱
 تیم‌های برنده دیدارهای مرحله نیمه نهایی، ساعت ۱۷:۳۰


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.