باز هم تلفن همراه گران شد

۲۵م دیماه ، موبنا- نوسانات نرخ ارز باز هم قیمت گوشی‌های موبایل را در اوج قرار دارد به طوری‌ که بهای تمامی گوشی‌های موجود در بازار تا سقف ۱۵ هزار تومان گران شد.

افزایش نرخ دلار و درهم در اوایل هفته جاری سبب شده تا انواع موبایل‌های موجود در بازار با افزایش قیمت ۱۵ هزار تومانی نسبت به هفته قبل عرضه شوند.
“مهرداد کبیری” از فعالان بازار در این باره گفت: افزایش نرخ درهم و دلار در بازار امروز نسبت به اواخر هفته قبل سبب شده تا بیشتر فروشندگان بهای محصولات خود را بالا ببرند.
این فعال بازار نوسان قیمت گوشی‌های زیر ۵۰۰ هزار تومان را تا سقف ۱۰ هزار تومان عنوان کرد و گفت:‌ گوشی‌هایی که از رنج قیمت بالای ۵۰۰هزار تومان برخوردار می باشند نیز تا سقف ۱۵ هزار تومان نسبت به قبل گران شدند.

در همین حال سایر دست اندرکاران حوزه بازار تلفن همراه معتقدند که با وضعیت فعلی و استمرار پی در پی ارز سبب برهم زدن تعادل بازار از لحاظ خرید و فروش می‌شود چرا که در صورت هرگونه گرانی موبایل با افت تقاضا برای این کالای ارتباطی روبرو می‌شویم.

آنها معتقدند در شرایط فعلی که هر روز همزمان با نوسانات ارز، قیمت کالاهای دیجیتالی از جمله موبایل با نوسان همراه می‌شوند سبب کاهش تقاضا در بازار می‌شود.

IT Iran
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.