باز هم جنجال،باز هم داوری به نام کلاتنبرگ

۲۲م آذر ،

مارک کلاتنبرگ در بازی منچستر سیتی مقابل منچستر یونایتد که با نتیجه ی ۳ بر ۲ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید داور چهارم بود.

به گزارش فوتبال آنلاین مارک کلاتنبرگ در بازی منچستر سیتی مقابل منچستر یونایتد که با نتیجه ی ۳ بر ۲ به سود منچستر یونایتد به پایان رسید داور چهارم بود.

گرت بری بازیکن منچستر سیتی در طول حضورش در زمین هر موقع که فرصت می کرد به سمت کلاتنبرگ فریاد می زد و به روبرتو مانچینی نگاه می کرد و ۱ جلسه محرومیت را با این کار به جان خرید.

سرمربی منچستر سیتی سعی کرد تا با توجه نکردن به او ،کارش را متوقف کند اما او به ابراز نارضایتی از مسئولان و کلاتنبرگ ادامه داد.

مانچینی گفت : داوران اشتباهات زیادی در بازی داشتند اما من دقیقا دلیل عصبانیت گرت را نمی دانم اما با سابقه ای که کلاتنبرگ دارد می توان دلیل عصبانیت بازیکن میانی تیم را حدس زد.

گرت به خاطر توهین به مسئولان و داوران یک بازی محروم شده و تا ساعت ۴ بعد از ظهر فردا به وقت لندن فرصت دارد به کمیته ی انضباطی برود.

البته اگر نتواند دلیل موجهی برای کارش بیاورد ممکن است با محرومیت های بیشتری مواجه شود.

هفته ی پیش جان اوبی مایکل ، کلاتنبرگ را تهدید کرد و این عمل نتیجه ای غیر از جریمه ی ۶۰ هزار یورویی و ۳ بازی محرومیت برای او در پی نداشت.

قبل از آن آبی پوشان چلسی مدعی شده بودند که کلاتنبرگ به اوبی مایکل توهین نژادپرستانه کرده است.


FootballOnline.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.