باز هم حضور همراه اول در آموزش و پرورش; این بار همراه اول حامی معلمان

باز هم حضور همراه اول در آموزش و پرورش; این بار همراه اول حامی معلمان

پس از کش و قوس‌های فراوان درباره ماجرای توزیع سیم‌کارت در مدارس، این بار همان نرم‌افزار و با حمایت شرکت همراه اول تنها برای فرهنگیان ارائه می‌شود.

خبرگزاری فارس: باز هم حضور همراه اول در آموزش و پرورش/این بار همراه اول حامی معلمان

به گزارش خبرنگار اجتماعی فارس، توزیع فرم‌های سیم‌کارت دانش در مدارس چندی پیش منجر به نگرانی‌های فراوانی از سوی کارشناسان و متخصصان تعلیم و تربیت شد و در نهایت این امر با برداشتن فرم‌ها از بسته‌های اهدایی به دانش‌آموزان پایان یافت، هر چند که تعداد زیادی دانش‌آموز این فرم‌ها را با مراجعه به دفتر خدمات ارتباطی تلفن همراه، تبدیل به سیم‌کارت کرده بودند.

اما به نظر می‌آید که هنوز ماجرای همراه اول خاتمه نیافته است و شرکت سروش ایمان با توجه به قراردادی که با آموزش و پرورش دارد، به ادامه همکاری پرداخته است.

به فرهنگیان بسته‌ای با عنوان سروش ایمان ۲ ویژه معلمان ارائه می‌شود که در آن، یک عدد سی‌دی نرم‌افزار آموزش هوشمند قرائت قرآن و یک بروشور به عنوان راهنمای شرکت در جشنواره ویژه معلمان قرار دارد.

در راهنمای شرکت در جشنواره ویژه معلمان، به نصب و راه‌اندازی نرم افزار سروش ایمان ۲ و راهنمای شرکت در مسابقات قرآنی ویژه دانش‌آموزان اشاره شده است.

در این بروشور، به چگونگی شرکت در مسابقه و کسب جایزه اشاره شده است و نکته جالب اینکه این مسابقه توسط همراه اول و از طریق تلفن همراه انجام می‌شود.

در بخش راهنمای شرکت در مسابقه آمده است: پس از اجرای این نرم افزار در بالای صفحه، سمت راست، از گزینه فهرست، بخش جشنواره را انتخاب کنند و در آزمون حفظ و قرائت شرکت نمایند. چنانچه در آزمون سوره انتخابی، موفق به کسب حداقل امتیاز لازم شوند، با مشاهده پیام تبریک، نرم افزار شماره تلفن همراه اول دانش‌آموز را درخواست کرده و سپس کد ده رقمی ارائه خواهد داد که این کد شامل امتیاز دانش‌آموز خواهد بود.

جالب اینجاست که دانش‌آموز باید کد دریافتی را با تلفن همراه اول خود به شماره اعلام شده پیامک کند.


به نظر می‌آید آموزش و پرورش قراردادی بسته است و باید این نرم‌افزارها بین معلمان توزیع شده و این مسابقه نیز توسط معلمان برای دانش‌آموزان توضیح داده شود.

لینک ثابت || اضافه شده توسط آرش کریم بیگی|| نسخه قابل چاپ || بازگشت به صفحه اصلی || آرش کریم بیگی

اخبار ICT در ایستنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.