باشگاه ادبی برج میلاد تهران افتتاح می شود

همزمان با بزرگداشت روز حافظ/

سینماپرس-گروه هفت هنر/ باشگاه ادبی برج میلاد تهران همزمان با روز بزرگداشت حافظ در برج میلاد تهران افتتاح می شود.

به گزارش سینماپرس به نقل از روابط عمومی برج میلاد تهران، فرزاد هوشیار پارسیان مدیرعامل برج میلاد تهران با بیان این مطلب گفت: باشگاه ادبی برج میلاد تهران در زیر مجموعه باشگاه دوستداران برج میلاد تهران و با هدف اشاعه و توسعه فرهنگ و ادبیات ایرانی راه اندازی می شود.

 وی افزود: برپایی نشست های ادبی، رونمایی کتاب، برگزاری شب شعر، نقد و بررسی کتاب های فاخر ادبی، ترانه سرایی، بررسی ادبیات کودک، ادبیات مقاومت و پایداری ،تصحیح متون در این باشگاه برگزار می شود.

به گفته هوشیار پارسیان، همزمان با افتتاح این باشگاه ادبی نخستین شب شعر باشگاه با عنوان ” تا برج آبی عشق” چهارشنبه ۱۹ مهر ماه و با حضور اساتید برجسته ادبی در سالن شماره یک مرکز همایش های بین المللی برج میلاد برپا می شود.

 مدیرعامل برج میلاد تهران تصریح کرد:علاقه مندان برای عضویت در باشگاه ادبی برج میلاد تهران می توانند با مراجعه به سایت برج میلاد به نشانی www.tehranmiladtower.ir مشخصات خود را در فرمی که مشخص شده است برای بخش فرهنگی برج ارسال کرده تا اقدامات بعدی برای عضویت آنها انجام شود.

 به گزارش روابط عمومی برج میلاد تهران مراسم گشایش باشگاه ادبی برج میلاد تهران چهارشنبه ۱۹ مهر ماه از ساعت ۱۶ تا ۱۸:۳۰ در سالن شماره یک مرکز همایش های
بین المللی برج میلاد تهران برپا می شود.

انتهای پیام/ن.ف

انتهای خبر / خبرگزاری سینمای ایران/ کد خبر ۳۷۵۲۶


خبرگزاری سینمای ایران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.