باشگاه استقلال به ما مستنداتی نداده است/هیچ کدام از صرافان مجاز ما متواری نیستند

۳۰م دیماه ،

کانون صرافان ایران در پی شکایت رینالدو، بازیکن خارجی تیم فوتبال استقلال تهران مبنی بر پرداخت نشدن طلبش و اعلام باشگاه مبنی بر این که صرافی واسطه، پول را به این بازیکن پرداخت نکرده است، اعلام کرد که تاکنون مستنداتی در این زمینه به کانون ارائه نشده است.

دبیرکل کانون صرافان ایران در این زمینه به خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: باشگاه استقلال مستنداتی مبنی بر تخلف صرافی عضو کانون ارائه نکرده است.

احمد لواسانی با اشاره به اینکه باشگاه استقلال اعلام کرده است که کانون مسائل مربوط به صراف متواری را پیگیری می‌کند،‌ افزود: اعلام باشگاه استقلال درست نیست چرا که در حال حاضر هر ۶۰۰ صراف عضو کانون صرافان در داخل کشورند و هیچ کدام متواری نیستند. کانون تمام معاملات انجام شده توسط شرکت‌های صرافی دارای مجوز بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران را پیگیری می‌کند.

وی تصریح کرد: باشگاه هیچ مستنداتی مبنی بر این‌که این صرافی دارای مجوز بوده است را به کانون ارسال نکرده تا ما پیگیر این مسئله باشیم. این درحالی است که باشگاه استقلال اعلام کرده که کانون هیچ پیگیری در این رابطه انجام نداده است.

دبیرکل کانون صرافان ایران در پایان خاطرنشان کرد: هر زمانی که باشگاه مستندات خود را به کانون ارسال کند کانون پیگیری‌های مربوطه را انجام خواهد داد و تا آن زمان درست نیست که باشگاه استقلال این چنین ادعاهایی مبنی بر متواری شدن صراف عضو کانون یا پیگیر نبودن کانون صرافان را مطرح کند.

به گزارش ایسنا، پایگاه اینترنتی کانون صرافان ایران از امروز به سبب اعلام نرخ ارز در بازار آزاد مسدود شده است. این در حالی است که مسوولان کانون با ارسال مستندات خود مبنی بر داشتن مجوز از سوی بانک مرکزی برای این کار در پی رفع مسدودیت آن می باشند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.